Hoi, Vraagje aan bezitters van de hema muziekmobiel: Het haakje onderaan het muziekdoosje (het gedeelte dat draait), lijkt wat scheef onder het doosje te zitten. Toen ik ermee terug ging, heeft de verkoopster alle dozen open gehad maar dat hadden ze allemaal. Is dat bij jullie ook zo? Alvast bedankt voor reacties!
Nou wat toevallig zeg.. Mijn moeder heeft er afgelopen vrijdag 1 gekocht en deze was ook scheef. Ze is er gisteren mee terug gegaan naar de hema. Nog niks over gehoord.. zal vanavond eens aan haar vragen wat ze bij onze hema hebben ontdekt! Groetjes
Mijn moeder heeft er al meer dan een jaar één, ook scheef..... Hij doet het wel, maar goed, toch: scheef.
staan ze allemaal, ook de vorige versies. heeft met de montage en draaibeweging te maken geloof ik. als je deze recht zou zetten draait ie niet meer. hier twee mobiels van de hema en ze draaien al een jaar en ik stoor me er niet meer aan, m'n zoontje is er veel te gek op
Claartje, Marleen e.a. Zoiets dacht ik al! Maar wilde het gewoon even zeker weten. Kan er wel aan wennen. En inderdaad: hij doet het prima. Bedankt voor mijn bevestiging!