Hallo allemaal, Vandaag hebben we definitief de knoop doorgehakt dat we een frans bulletje nemen. Het is een reutje en van de fokker heeft hij nu de naam diesel. Opzich vinden we dit wel een leuke naam.... maar hij is wel een beetje standaard!... Misschien hebben jullie leuke ideeën....het moet wel een beetje een stoere naam zijn! Thnxxxxxxxxx
Wij hadden een héle stoere franse bull en die heet Brutus We hebben nu nog een amirikaanse bull en die heet Hummer
Haha leuk. Ik heb er 2, een reutje Spike en een teefje Donna. Voor een reutje leek Blake mij altijd een leuke naam.
wij hebben ook een franse bulldog maar dan een vrouwtje...zij heet zoë. mijn man heeft er thuis ook 1 gehad en die heette spike
Ik vind oerhollandse namen altijd leuk voor honden. Zo ken ik een boxer die Gerrit heet, fantastisch!!
Mijn hond heet Pim, is niet echt een naam voor een bulletje (pim is ook geen bull maar een soort retriever) paar namen: Pecon Blitz Droop(y) Stitch Bull
- Buurman - Pepper - Ed - Bink - Tyson - Rakker - Mike - Rex - Donder - Turbo - Gozer - Bo - Denzel - Floyd - Doerak - Tiesto