Wie heeft dr tips voor waar ik een mooie, simpele, katoenen dekentje kan kopen? Ons behang is zilver met blauw en wilde hier graag een lichtgrijs dekentje bij. Zoek me rot, maar kan nergens wat vinden. Ja, hele dure, maar dat vind ik een beetje onzin. De dekens van prenatal vind ik heel mooi en fijn, maar die hebben alleen donkergrijs. Iemand een idee?
Ik heb bij de babydump de antraciet grijze deken gekocht volgens mij hebben ze hem daar ook in het lichtgrijs, voor 19.95 Groetjes jennifer
Ik heb de dubbeldekens van koeka, zit ook een hele mooie lichtgrijze tussen (de andere helft is groenig) zijn alleen wel prijzig, maar voor 69 euro heb je dan wel 2dekens...
HEMA (licht grijs met licht blauw) Dacht ook dat ze ook gewoon grijs hadden, maar dat weet ik niet zeker.
Die van de babydump vond ik zelf niet zo heel mooi. Voelden erg dun en fleecig (is dat uberhaupt een woord? ) aan.. Iemand ervaring met die van de hema? Kleurtje is opzich wel mooi.. maar is maar 100x150, terwijl de meeste dekens 120 zijn
Die van de Hema is groot zat, die heb ik ook. Het grijs is wel echt muisgrijs, weet niet of je dat zoekt? Ik gebruik die dekens van de Hema al jaren en blijven ook mooi!
Hema heb ik geen ervaring mee, maar die van Jollein is ook 100x150...volgens mij heb ik die, alleen dan in het roze. Is groot genoeg.
Hmm, ik heb toch echt een lichtgrijze van de prenatal, wel bij een prenatal warenhuis gekocht, misschien hebben zij een uitgebreidere collectie. Die van de Hema (heb ik als wiegdeken) is een tikkeltje donkerder zelfs.
die lichtgrijze van de babydump is helemaal niet zo dun hoor.. Vind ik tenminste. Ik heb m ook zowel voor t ledikant als voor de kinderwagen heb ik m.
Bedankt voor alle tips! Die van de prenatal heb ik nooit gezien, zag alleen steeds die donkergrijze.. die dus maar bestellen!
Is dit wat? Klein Design Hoorn - Beddengoed - wiegdekens - Fabulous Goose: Wiegdeken Fairytale Forest met een blauwe feston steek Ik vind hem zelf echt geniaal en hij is heerlijk zacht!
Ik heb laatst ook die lichtgrijze uit de Prenatal webhop besteld. Hij is erg mooi, echt licht grijs zoals op het plaatje. In de winkel, kort geleden, zag ik inderdaad ook alleen 2-zijdige met 1 kant middengrijs, 1 kant antraciet. Deze is lichter. Gauw bestellen maar dus Meandor!
Niet van katoen, maar leuk voor erbij (gezien de kleur behang die je noemt): Zeeman heeft wiegdekentjes (fleece) in lichtblauw met grijze sterren. Gewoon zo'n leuk en handig dekentje om er bij te hebben.