ze zeggen dat in duitsland alles veel goedkoper is, heeft iemand hier ervaring mee?? en weet iemand misschien ook een goede winkel in duitsland..het liefst niet te ver van de grens bij enschede af.
ik vond het wel meevallen maar heb ook niet heel veel gezocht we waren na 1 babywinkel in kleve geweest BabyOne Kleve Fachmarkt für Kinderwagen, Autositze & Co ik vond het ook geen mooie kamers beetje ouderwets en rare maten
Weet zelf zo geen winkels in de buurt van enschede (babywinkels dan) En ik denk dat het kwa prijs ook wel mee zal vallen eigenlijk. Ik zie in het foldertje van roller wel eens babykamers staan, maar heb het idee dat die ledikantjes zo onzettend breed zijn.. kan aan mij liggen hoor!
De maten zijn in Duitsland anders, dus dat is met beddengoed en zo meteen al minder. Verder vind ik het persoonlijk nogal ouderwets in Duitsland, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Iets om rekening mee te houden. Ik weet niet hoe goed je Duits is, maar als er wat stuk gaat dan lijkt het me lastig om je gelijk te halen in het Duits. Zeker als je in een winkel gaat discuseren.
Als je wilt weten of je het mooi vindt inderdaad eens kijken op de site van BabyOne of Babywalz.de Ik persoonlijk vind de Duitse mode wat betreft meubeltjes een beetje truttig. Wandelwagens zijn er evt wel goedkoop te vinden, net zoals kinderstoelen (wij hebben een hele mooie van Geuther, de Swing) besteld via Welkom op de Skandic online shop! Zie trouwens dat ze daar ook wel kamertjes op hebben staan.. Ook de maten zijn handig om te checken, kunnen best anders zijn dan in NL en dan zit je idd gelijk weer met beddegoed enzo..
over dat beddegoed had ik nog niet nagedacht, dat is inderdaad een goeie.. lijkt me niet verstandig dat ik een kamertje in duitsland ga halen..en idd de mode is daar heel anders. en fransa ik kan er inderdaad beter naar kinderwagens en dat soort dingen gaan kijken..dank je voor de link!!