muziekmobiel: rainforest of mp3??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door koter, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    Hallo allemaal,

Wij zijn nog op zoek naar een muziekmobiel voor in de box.
    Nu heb ik mijn oog laten vallen op de rainforest van fisher price, erg leuk met die blaadjes ook die open en dicht gaan.
    Ik vind die net wat leuker dan die van tiny love.
    Ik heb begrepen van het forum dat die van tiny love en rainforest het meest in de smaak vallen.
    Nu wil mijn vriend er echter 1 met mp3, zodat je zelf muziekjes er op kan zetten.
    Nu heb ik er 1 gevonden, maar qua uiterlijk vind ik die niet zo leuk.
    Wat adviseren jullie?
    Is dat mp3 nu echt zo handig?
    Taf Toys mp3 muziekmobiel - Babyspeciaalzaak - De Babykraam -

2. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik heb een schommelstoel en een speelboog waar op beide een mp3 aansluiting zit ..... Echt nog nooooit gebruikt . De kindjes vinden vinden dat gepringel toch het mooist ;)

Liefs Edith
    Mama van mees* & juultje

3. mamsie1989

mamsie1989 Actief lid

17 mrt 2012
    130
    0
    0
    Visagiste
    Wageningen
    Het volume op de rainforest muziekmobile is regelbaar.. Ik weet niet of het geluid ook helemaal uitkan.. Maar zo wel, is het dan geen optie om een goedkope simpele mp3 te kopen van een tientje ofzo en hem aan te sluiten op goedkope portable boxjes (goedkope mp3's en zulke boxen vind je vaak wel bij bart smit of intertoys) en die bij het ledikantje te zetten terwijl de rainforest aanstaat met het geluid uit?

Op die manier heb je toch die leuke rainforest mobile ennn je eigen muziek :D

4. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    wij hebben de rainforest bij de eerste gekocht en die viel super in de smaak, ook juist de liedjes.
    Netjes opgeborgen en hopelijk heeft de tweede er net zo veel plezier van.

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heel toevallig ben ik deze maand testmama om de rainforestmuziekmobiel te proberen! En hier bevalt hij goed.. we hebben hiervoor de Tiny Love mobiel gehad.. en die was ook wel leuk hoor, daar waren de muziekjes duidelijker vind ik :)

6. Mijn zoon was dol op de rainforest mobiel, muziekjes zijn ook leuk. Als ik andere muziek wil laten horen zet ik mijn ipod wel in de boxen hier..

7. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    #7 Kanshebber, 10 jul 2012
    Laatst bewerkt: 10 jul 2012
    Wij hebben een gewone muziekmobile in de box. In de babykamer een mp3 van babyzoo. Die zet Kansman vaak aan tijdens het verschonen. Dan zingt hij mee en laat hij ons meisje muziek horen die hij mooi vindt

8. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    grappig van die testmama!
    Hoe doe je daar aan mee?

Ik denk dat we toch voor de rainforest gaan :D
    die is en blijft toch het leukst, en heb je immers ook een bijbehorend speelkleed van!
    Bedankt voor jullie reacties!

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Volgens mij heb ik me ooit ingeschreven, en deze keer werd ik uitgekozen.. is leuk om te doen hoor :)

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wij hebben ook de rainforest mobiel en is hier een groot succes, leuk met die bewegende blaadjes en verschillende muziekjes.

11. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    rainforest is leuk!

12. Dat kan!

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hier ook de rainforest en hij is er helemaal gek van! Ik vind hem qua uiterlijk ook leuker als de tiny love. We hebben ook de babygym ervan.. erg leuk!

14. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik vind de rainforrest heel leuk, en kindjes geloof ik ook. Gewoon degene nemen die je leuk vindt. Echt niet alle muziek hoeft uit een mobiel te komen, je zet toch ook gewoon de radio of itunes of wat dan ook aan.

Deel Deze Pagina