Muziekmobiel van playgro hangt te laag

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door DeeLighT, 31 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wij vonden die mobiel zo leuk, dus helemaal enthousiast dat ding aangeschaft. Thuis meteen in elkaar gezet en aan de box gehangen... maar hij hang zo laag dat de knuffels in haar gezichtje komen!
    Nu staat er in de beschrijving dat hij ook in het ledikant gebruikt kan worden, maar die afstand is hetzelfde als bij de box.
    We hebben een klacht gestuurd hierover, en het antwoord hierop was dat we de eerste zijn met deze klacht...

Hebben wij rare meubels of is dit produkt raar? Iemand een tip hiervoor?

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Kan je niet de touwtjes iets opknopen? Of om de stokjes een slag rond doen? En anders de box een klein stukje laten zakken als dat kan?

Wij hebben er zo een - http://www.babysbest.nl/images/Tiny%20Love%20Mobile.jpg - en toen ze ouder werden en de beestjes vast gingen pakken hebben we de touwtjes korter geknoopt.

Dat ze in het begin al in het gezicht hingen hebben wij niet gehad, pas echt toen ze gingen grijpen. Maar wel vreemd dat ze tegen de kleine aan komen. Je hebt hem neem ik aan wel gewoon boven aan de rand bevestigd ;)! haha!

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Wij hebben ook een mobiel van Playgro en eerlijk gezegt geen probleem.. ja ze kon er snel bij om 'm te pakken..

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Box iets lager zetten?

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    sja er zitten maar 2 standen op onze box.... van die soort klossen zitten er onder de bodem... misschien een tussenmaatje zagen ofzo.Maarja, dat alleen voor zo'n mobiel....

We hebben hem inderdaad helemaal bovenin bevestigd... de beestjes een slag om de stokjes rond doen is wel een goed idee...

Joyce1983, wat is bij jullie de afstand tussen de bodem en de bovenrand van de box?

6. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Wij hebben ook een muziekmobiel van Playgro. Hier hangt 'ie niet echt te laag ofzo maar ben er ook niet helemaal ondersteboven van. Als je 'm opwindt speelt 'ie maar een minuutje ofzo en dan is 'ie alweer afgelopen. Dus hier is het constant opwinden. En er zit maar 1 melodietje op. Kan wel weer een andere gaan kopen maja die dingen zijn zo duur als je een beetje een fatsoenlijke wilt hebben.

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ga ik voor je op meten.. Het is 30 cm.. Maar ik dacht ook ik doe 'm hoger want hij hangt zo laag.. Maar tussen de schroefknop en het begin van steel (of hoe ik het moet noemen) zit een uitsteksel waardoor de mobiel niet verder komt.. Mehn, ik heb hem er nu af omdat ze gaat zitten en er aan gaat trekken..

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    'T heeft even geduurd voor ik 'm vond maar wij hebben deze.. Ik weet niet welke jij precies hebt natuurlijk.. En ik hoop dat het plaatje wat duidelijk is..

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    hhmm hier ook 30cm, wij hebben deze.
    apart, ze lijken even lang...

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Was bij ons inderdaad ook zo. Ik heb alle touwtjes wat omhoog getrokken en een knoopje erin gedaan, zodat alles hoger hangt.

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Heb nu ook de touwtjes opgeknoopt.... haha lekker slim dat we daar niet meteen aan gedacht hebben ;)

Bedankt dames!

Deze mag op slot.

12. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.419
    443
    83
    Limburg
    Wij hebben die ook, en in eerste instantie hing ie scheef en ook heel erg laag. NU hebben we er een houtje tussen gezet en hangt ie recht en een stuk hoger.

Deel Deze Pagina