Mijn bijna-dreumes stapelt graag bekertjes op elkaar, dus dat is iets wat we regelmatig samen doen, maar ik ben op zoek naar meer kleine spelletjes of dingen die we samen kunnen doen? Boekjes lezen houdt hij niet van.
Bal over rollen tussen benen deden weer vaak rond 1jaar. Een bak met blokjes in en uit doen was/is ook altijd leuk. Boekje leven kwam hier pas met 1,5. Daarvoor had hij de rust niet.
Een bal of een autootje overrollen/rijden naar elkaar deden we ook veel. Ik ging vaak gewoon bij 'm op de grond zitten en dan kwam hij wel met iets aanzetten en dan speelde ik mee, ikzelf ben een tijd lang het leukste speelgoed geweest Boekjes lezen werd hier ook pas leuk met 1,5 jaar...
Rollen met een bal. Dingen in en uit bakjes doen. Kiekeboe en verstoppertje. Spelen met keukengerei. Het hele huis verkennen. Boekjes lezen is hier ook al een hele tijd leuk, maar dan wel vooral plaatjes kijken. In het tempo waarmee Caitlyn er doorheen bladert, kan ik niet lezen, (en dan kan ik al heel snel ).
Hier een meisje en dol op boekjes lezen, bal over rollen, verstoppertje/kiekeboe, liedsjes zingen, dulpo in en uit de bak halen
Mijn dochter vind het erg leuk als ik achter haar aan kruip en zeg ik ga je pakke pakke pakke, om haar vervolgens te kietelen. Met de bal samen spelen vind ze erg leuk. En met voorlezen heb ik van die interactieve boekjes. Zoals voelboekjes of kiekeboe boekjes en daar is ze ook gek op