Wat voor baby badje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door elmo1980, 6 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo1980

elmo1980 Nieuw lid

6 dec 2008
    3
    0
    0
    Brandweervrouw
    Nederland
    Ik ben bezig met de uitzet voor de kleine en verbaas mij er over dat bijna alle babybadjes een stop hebben.

Wij hebben geen bad en ben vanplan om het baby badje langer te gaan gebruiken. Is het dan wel handig om 1 met stop te kopen die trekken ze er volgens mij uit als ze wat ouder zijn.

Wie heeft ervaring cq een oplossing voor mij.

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik vond die van bebe jou ideaal. hij is best prijzig maar alles is bij de hand. zo zit er al een thermometer in verwerkt die je vooral in het begin als beginnende moeder wel gebruikt :). verder zitten er 2 houders in om zeep en shampo in te doen, dit zijn handige pompjes. het badje heeft een stop maar tegen de tijd dat ze die er uit gaan trekken zet je het badje gewoon in de badkamer op de grond zodqt het altijd alsnog richting putje kan lopen. je hebt zelf best wat kracht nodig om het er uit te trekken dus denk niet dat dat zomaar gebeurd. ook zit er een afvoerslang bij zodat je het water zonder te knoeien kunt afvoeren in een emmer en deze kan gaan leeggooien. erg handig als de slaapkamer en het badje nogal een afstand hebben. zonder afvoerslang spat het watter alle kante op tijdens het leegmaken en optillen is niet te doen.

succes

3. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Wij hebben een kleine badkamer. We hadden de eerste maanden het badje dan ook op haar kamertje staan. En inderdaad net als lovewinnie zegt, het is niet te doen om het badje met water op te tillen. Dan is die stop echt nodig.
    Nu zetten we Milou in het badje in de douche. En JA! Zij trekt af en toe de stop uit het badje. Het wordt dan geen waterballet omdat het badje in de douche staat, maar vervelend is het soms wel.
    Ik moet haar dus echt goed in de gaten houden. Maar ja dat moet ik de hele dag al. Ze zitten nu eenmaal in een "ondeugende" ontdekfase ;)

Wij hebben overigens de eerste maanden ook heel veel de tummytub gebruikt. Daar heb je maar 1 emmer water voor nodig. En de tummytub kon ik wel tillen met water.

Fijne zwangerschap en veel plezier met shoppen!

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Wij deden haar in de badkamer in bad. Dus dan hadden we niet eentje met stop nodig. Hij zat er trouwens wel in.

Isabella heeft de stop er nooit uit getrokken. Daar kon ze niet bij. Ze zat er meestal op. Het was zo'n zacht witte stop die je niet voelde.

Van Bebe

Deel Deze Pagina