Hallo dames Ik ben op zoek naar een muziekmobiel voor boven een ledikant/babybedje! Ik vindt ze nieuw best wel duur, wil eerst kijken of ik tweedehands een leuke vindt voor een leuke prijs! Dus als iemand een nog wat heeft liggen thuis.......laat me weten! Groetjes
Hallo, Ik heb nog een muziekmobile van fisherprise liggen. Het is de rainforrest. De winkelwaarde ligt tussen de 50/70 euro. Ik wil er graag 30 euro voor hebben. Als hij verzonden moet worden komt dat er nog bij.
ik heb er hier eentje liggen met schaapjes en eentje van nijntje. van nijntje weet ik niet of het muziekdoosje het nog doet zoals het hoort..laat maar weten of je het iets vindt? weet ook niet waar je woont? verzenden is natuurlijk best duur, ik kom uit roosendaal en zou evt ook kunnen regelen dat ie bij mn broer in rdam komt te liggen
Ik heb de onderstaande, Symphony Light in Motion. Ophalen/brengen kan in de regio Tilburg, Gorinchem of Tiel Muziekmobiel geschikt voor gebruik in de box op boven het ledikantje. Deze mobiel combineert klassieke muziek, natuurgeluiden, lichtshow en vloeibare gekleurde bewegingen in één mobiel. licht en muziekshow 20 minuten muziek: Bach, Mozart, Natuur gebruikt 3 C batterijen Hij was 70 euro en ik wil er 25 voor hebben. De kleurtjes bovenin dat draaideel zijn geen 3 kleuren meer maar 1 kleur en dat is geel. Mijn zoontje vond die kleurtjes niet belangrijk, de beweging van de diertjes en de muziek wel
ik heb er ook nog een liggen. Zelfde principe als die van de Rainforrest, maar zachtere kleuren. Wij vragen 25 Ophalen kan in nijmegen of den bosch.
Hoi Ik heb ook de rainforrest die we niet meer gebruiken. Deze mag worden afgehaald voor 25 euro. Bij versturen zijn de verzendkosten voor de koper. Afhalen kan in Vlagtwedde of Voorhout. Groetjes Corien
hoi dames, heb keus zie ik!! Bedankt voor het plaatsen, ik ga ze nakijken en dan horen jullie het wel van me! Zelf kom ik uit zeist, dus dan zou het opgestuurd moeten worden, wie weet hoeveel verzendkosten erbij komen??
o dat valt gelukkig nog wel mee!! Ik vindt die van jouw nog wel aan de dure kant, 30 Euro, valt er over te onderhandelen?