muziekmobile op batterijen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marjan77, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjan77

marjan77 Bekend lid

onze kleine meid (8 weken) is helemaal weg van haar muziekmobile.
    Nu doe ik momenteel niets anders dan iedere 3 minuten de mobile opwinden.
    ik wil graag 1 voor haar kopen op batterijen maar ken ze alleen van Tiny Love. zijn er meer soorten of merken?
    iemand ervaring?

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Wij hebben er zo eentje van Fisher price.

Opzich een heel leuk ding. Kun je als muziek mobiel boven de box gebruiken en hem gebruiken voor bijv naast het bed op het nachtkastje.
    Alleen betaal je je scheef aan de batterijen. Zo heb je nieuwe en zo zijn ze alweer leeg. En dan zitten er ook nog een mega batterijen in.

Ik was juist opzoek naar eentje om op te winden :)
    Nu kijkt Luca er niet meer naar om dus hangt hij zonder batterijen boven de box. :)

Oja we hebben hem gekocht in een babyspeciaalzaak.

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Kunnen jullie niet ruilen? :D

Ik heb dezelfde mobile als Chantal en hetzelfde probleem met de batterijen... jeetje wat gaan die dingen snel leeg!

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb een mobiel van tuny love erg leuk ! Hij heeft 3 verschillende muziekjes en blijft 15 min aan. De batterijen gaan hier al 2 maanden mee.

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik had vroeger voor Iman die van Winnie the pooh. Is van Smoby. Erg leuk, met 3 muziekjes en een lichtje.

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal

Deze hebben wij, loopt op batterijen (nog niet hoeven te vervangen), zit een afstandsbediening bij en in het donker projecteert hij sterretjes op de kap. Ons kleine mannetje is er helemaal weg van.

7. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Waarom gebruik je geen oplaadbare baterijen? Die zitten er hier ook in. Ideaal. Wij hebben trouwens de muziekmobiel van Tiny love. Even op marktplaats kijken, soms heb je geluk en heb je er eentje voor een leuke prijs.

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb er ook een van Tiny Love, tweedehands van een vriendin. Toen we op vakantie waren in Zweden ging hij kapot.. (wie neemt dat ding dan ook mee? *doh*) Jelle vind hem helemaal geweldig... Uiteindelijk hebben we dus in Zweden een nieuwe gekocht... :) Had ons mannetje tenminste ook een goede vakantie.. :D

Maar idd, oplaadbare batterijen is wel een goed idee.. Ik zorg wel steeds dat er nieuwe voorraad ligt, maar er moeten 3 van die dikke in.. Pfft.. Of je een emmer leegschud.. :)

9. marjan77

marjan77 Bekend lid

Kiki80,
    wat voor mobile is dat van jullie?
    ziet er erg leuk uit!
    en we zijn inderdaad op zoek naar een waar oplaadbare batterijen in kunnen.

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    @Marjan77, het is een mobile van First Years.
    Wij hebben hem bij babiesRus gekocht in Hong Kong. Volgens mij hebben we dat hier nog niet in NL. Op internet heb ik hem kunnen vinden op
    http://www.fun4babies.nl/first-years-na ... p-351.html

Het is echt een hit hier thuis. en een groot voordeel is dat je het muziekje hard of zacht kan zetten. In de box goed te horen en op de bank geen irritant deuntje ;)
    Er gaan vier van die hele grote, dikke batterijen in. Een keer aangeschaft en tot nu toe nog niet hoeven te vervangen. En hij maakt elke dag wel wat rondjes.

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik had een mobiel van winnie the phoo boven Daan zijn bed hangen. Nu hangt alleen het lampje nog in zijn bed maar we doen het nog steeds met de batterijen die we erin hebben gedaan voor zijn geboorte en hij draait toch 3x zijn menu per dag

12. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hier idem hij hangt voor de lol boven het bed en ga hem er afdoen en een andere halen echt de bate reien zijn zo leeg

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    bij de bart smit en intertoys verkopen ze mbiel's p batterijen

14. marjan77

marjan77 Bekend lid

Lili80:
    leuke site!
    wel prijzig, ik zoek nog even verder.