domo seat voor en tegenstanders

Discussion in 'De babyuitzet' started by belgischemama, Sep 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    ik twijfel of ik dit ga aankopen, geef hier jou mening erover!

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik ben een tegenstander.... Het ding is groot, zwaar en niet makkelijk mee te nemen als je op visite gaat. Onze kleine hing ineens naast de domoo toen het wat meer ging bewegen. Had het riempje wel goed vast. De wipstoel kun je inklappen en opbergen en is ze mee te nemen. We hebben hem verkocht en een wipstoel gekocht en die beviel veel beter.

3. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Ziet er gaaf uit maar de wiebel variant wiebelt voor geen meter.

Hier een titanium baby swing, fijn ding!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

De Doomoo is leuk voor baby's die nog echt klein zijn en voor oudere kindjes die zelf kunnen lopen en er op kunnen gaan zitten. In de tussenperiode heb je er niks aan, want dan willen ze niet meer vast in het tuigje, maar zijn ze nog te klein om er zelfstandig op te kunnen blijven zitten.

5. 1988

1988 Niet meer actief

Ik ben een voorstander

vindt het een geweldig ding!! het wiebeld goed als je het goed doet!

6. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Ik was eerst ook van plan om hem te kopen.. ben ervanaf gestapt en de wipstoel van Tiny Love gekocht. De Domo seat ga ik wel kopen maar dan als de kleine kan lopen en er zelf op kan zitten. Lijkt me veel leuker dan! En hoor idd van meer mensen dat dat wiebelding niet goed wiebelt..

7. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    en hoe is het qua ondersteuning voor het ruggetje?

8. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

Jun 20, 2010
    599
    0
    0
    hier ook een doomoo en bevalt goed. We gebruiken hem alleen niet als wipstoel, gewoon als zitzak. Ze zit/ligt er heerlijk in. We hebben er ook een speelboog op (doomoo arch) en vind ze prachtig. Maar straks als ze zich om kan draaien kan je dr niet alleen laten erin want kan ze zich met zak en al omdraaien! Dan gebruiken we hem weer als ze nog groter is of alleen als je ernaast zit. Ook kan je de zak zo 'kneden' dat ze wat rechterop zit voor een fruithapje oid. Maar om mee te nemen is het niet handig nee, dan nemen we gewoon de maxicosi mee met de doomoo arch die daar ook boven kan.

9. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    Onze poes vindt hem geweldig maar beide kinderen vonden het niks.

10. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

Jun 6, 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    ik vind het héééél erg duur... maar het zou ergonomisch wel erg goed zijn voor het ruggetje.

11. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,094
    0
    0
    NULL
    NULL
    De onze is nu vier jaar oud. Jongste ligt er wel eens op en de oudste gebruikt het ding als zitzak. Na zoveel jaar is het ding wel slap geworden, maar hij bevalt nog goed. Zoals hierboven al opgemerkt is hebben we 'm tussen ongeveer 6 maanden en anderhalf/ twee weinig gebruikt. Ze willen er dan niet meer op in het tuigje en los is ook nog niets.Maar ik zou er zo wel weer een kopen.
    Ondersteuning rugje is goed, zak geeft voldoende steun. Ze zakken er wel iets in maar niet al te ver, zak vormt zich naar lichaampje

12. lentebloem

lentebloem Actief lid

Mar 9, 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ipv de domoo voor de nuna leaf gegaan. dit zag er ook erg comfortabel uit en staat op pootjes, dus kan niet omvallen als bijv de hond er eens tegen aan gaat zitten.

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier heel erg blij ermee zoon vond het heerlijk en dochter nu ook zoon gebruikte hem ook al zitzak toen het wat groter was.
    we hebben ook een wipper.

dingen mee nemen doe ik sowieso niet. bij de opa en oma hebben we een complete uitzet neer gezet en als we op visite gaan houden we haar gewoon op schoot

14. Fransa

Fransa Niet meer actief

Voor!
    Voor de eerste maanden veel gebruikt. Heerlijk relaxen voor ons mannetje. Hij zat er graag op/in.
    Nu ff niet want hij is veel te actief en nog te klein om te blijven liggen. Maar z'n grote broer hangt er ook graag op. Dus hij staat nog wel steeds in de woonkamer.

We hebben 'em naast een gewone (goedkope) wipstoel. Die vind ik toch een ander doel hebben.

15. Missjoy

Missjoy Lid

Sep 10, 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga zelf ook een doomoo aanschaffen... ik werk er heel veel mee op mijn werk (babygroep) en de baby's vinden het heerlijk!!!! het is idd wel dat ze er een tijdje niet in willen of kunnen ivm veel bewegen enz maar dat is in een gewone wipper ook zo!!! ik zie op mijn werk dat de meeste kindjes die kunnen lopen ook regelmatig lekker op de domoo gaan hangen!
    Ik vind het dus een heerlijk ding!

Share This Page