De geur van de ochtend

Discussie in 'De lounge' gestart door Ummi92, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Goedemorgen Dames,

Houden jullie ook zoveel van de ochtend als ik? De geur, uitstraling van elk seizoen. I Love It! Als ik in het winkelcentrum loop droom ik ooit hier te kunnen lopen met een kinderwagen:)

Herkenbaar voor sommige??;)

Fijne dag vandaag:)

2. Female

Female Niet meer actief

Ja vooral nu het weer herfst/ kouder wordt, heerlijk als je 's morgens vroeg buiten komt :)
    Voelt ook zo gezond hihi

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha hier precies hetzelfde. deed vanochtend het raam open en heb gewoon heerlijk 5 minuten staan snuiven:D al baal ik dan weer zo hard dat ik de straat niet opdurf alleen :) door mn angststoornis. maar goed. heb de ramen lekker openstaan dus geniet toch wel een beetje;)

4. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    de geur van de ochtend stinkt! (dat was mijn eerste gedachten omdat mijn nachten altijd veel te kort zijn en ik het niet leuk vind om dan al op te staan!)

maar nee hoor, als ik dan buiten loop met dit weer... blauwe lucht, lekker fris: heerlijk!

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Heerlijk de geur van de ochtend, alleen sta ik nu om de meter in een spinnenweb, die mogen van mij wel weg blijven.

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hier ruikt de ochtend vandaag naar mest :x

Yech!! ;)

7. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Hahahaha ja dat is een nadeel en @ Skatje een mest geur is niet zo lekker nee haha

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind het ook heerlijk! Ik ga vaak ook lopend naar de gastouder 's ochtends. Duurt wat langer maar vind die wandeling 's ochtends echt genieten :D

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Heerlijk! Ook even met blote voetjes door het gras!

10. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Heerlijk ja en inderdaad ook van elk seizoen! De zomer omdat je al een warme zonnige dag ruikt, de winter omdat het zo gezond en fris ruikt. De lente vind ik niet zo zeer het ruiken, maar wel de vogels die fluiten, dan kan m'n dag niet meer stuk. Herfst heeft voor mij ook geen typische geur, maar wel weer het gevoel.. vooral zo'n zonnige herfstdag. Beetje fris, toch een klein zonnetje, de verkleurde bladeren aan de boom.
    Vanmorgen ook vroeg op gestaan en er uit gebleven, nu geniet ik al weer zo! Het is prachtig weer, de vogels fluiten, het is rustig op straat en ik ga er straks even lekker op uit, fijn!

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    Nee ik heb een hekel aan de ochtend (lees---opstaan) dus vind het stinken

12. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    ja, heerlijk! Deuren en ramen open. Heb op zo'n ochtend als deze de neiging kussens etc buiten te luchten!

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    is heerlijk ja! alleen jammer dat ik er zo onzettend van moet niezen:(

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik vind het heeeeeeerlijk ... bij mijn gaan ook direct de ramen open (als het niet regent)

Vroegâh ... toen ik nog jong was :D ... liep ik een ochtendkrant. En hoewel het opstaan altijd een gevecht was, vond ik het zalig om zo vroeg door de wijk te lopen. De rust, de stilte... en inderdaad die geur ...

15. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Nooit bij nagedacht eigenlijk.. maar dat vind ik ook erg fijn ja! xD
    Ik woon op een boerderij, maar wel middenin de bossen.. heeeurlijk!

Deel Deze Pagina