Hoi dames, Hoe groot en zwaar zijn/waren jullie kids op 2 jarige leeftijd? Vandaag met de kleine man naar het cb geweest en hij loopt qua lengte en gewicht onder gemiddeld volgens hun. Hij weegt nu 11 kilo en is 83,5 cm. Ben erg benieuwd hoe dat bij jullie kindjes is. Bedankt alvast!
Dochter: 10,5 kg en 89cm. Nu is ze ruim 3 en weegt ze nog maar 11,7 kg, lengte 97cm. Maar wel in verhouding. Ze groeit vanaf het begin al op de onderste lijn en heeft gewoon mijn bouw.
mijn meisje zit met lengte bovenin en gewicht helemaal aan de onderkant. net 2 jaar: 11 kg en 92 cm lang en dun net als ons (186 lang en we wegen allebei rond de 70 kg)
Bijna 2,5 was ze 95cm en 14.7kg!! Ze is altijd lang geweest (+1), gewicht schommelt meer, maar gemiddeld ook zo rond de +1 lijn. Wij zijn beiden helemaal niet groot, ik wel als kind, dus zal vast wel goed komen
Mijn dochter word volgende maand 2 en ze is nu 10 kilo en 84,5 cm Onze zoon was met 2 jaar 90 cm en 13 kilo
2 jaar: 11,4 kilo bij 88 cm 3 jaar: 15,0 kilo bij 98 cm ze is vrij lang en tenger... De jongste was met 18 maanden al 11,3 maar een lengte van 81 cm. Die gaat dus wat rustiger, is ook wat steviger dan haar grote zus.
Onze dochter word volgende week 3 en weegt ong 11 kilo(ik weet het erg licht) maar ze eet ontzettend veel, en is nooit ziek.. schat ze net over de 90 cm denk volgende week cb dan weet ik meer
Mijn dochter is nu (vorige week) 84 cm en 10,9 kilo. Wel onder het gemiddelde maar ze is zeker niet te klein of te mager aldus de arts, ze volgt gewoon haar eigen lijn en doet het prima.
Met 2 jaar+2 maanden: ongeveer 94 cm en 14 kg (brak de tent af op het bureau, dus moest thuis meten en dat is niet zo nauwkeurig). Met 3 jaar: 102 cm en 15,3 kg Nu: 3 jaar + 4 maanden---> 106 cm en 16,5 kg Kortom: een lange meid.
Ongeveer 92 cm en 12,5 kilo Maat 24 schoenen en brede bouw. ( dochter is 5 jaar en weegt 17 kilo, 1.10 en maat 26 schoenen, dus veel smaller en kleiner)