Hoi! Ik ben nieuw hier op het forum en ik ben 9,5 week zwanger Eindelijk... Na diverse hormoonbehandelingen. Nu maak ik mij best wat zorgen, heb van de week al een paar verhalen gehoord bij wie de zwangerschap in een miskraam is geƫindigd bij 12 weken. Nu heb ik over 2 weken de termijn echo en heb me behoorlijk gek laten maken door die verhalen. Stom, maar trek het me wel aan. Hebben jullie tips hoe hier het beste mee om te gaan. Snap trouwens niet dat als iemand eindelijk zwanger is, sommige mensen met de ergste verhalen aankomen. Juultje
Hoi juultjex. Ik vind het heel herkenbaar ben zelf net 5 weken zwanger en ben er ook heel bang voor. Zelf na 3 jaar 4 iui en 1 icsi behandeling zwanger geraakt. Ik denk dat heel veel mensen dat hebben. Probeer er toch van te genieten. Je zit bijna op 12 en Dan is de kans dat het mis gaat al weer een stuk kleiner.
Laat je niet teveel gek maken door alle verhalen.. natuurlijk is de kans aanwezig dat het misgaat maar de kans dat het goed gaat net zo, gewoon lekker goed voor jezelf zorgen en probeer niet teveel te stressen
Ik ken het gevoel. Zelf heb ik afgelopen juni een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. En nu bij alles wat ik voel denk ik ojee het is mis. Ieder pijntje ieder krampje. En nu was ik op verjaardag gisteren en daar vertelde men ook over diverse miskramen...
Juultjex Als jou zulke verhalen onzeker maakt dan kan je beter zulke verhalen mijden en zeker niet opzoeken. Ik was in het begin van deze zwangerschap ook erg onzeker en ik maakte 1 fout bevestiging zoeken en daar door juist de negatieve dingen aan te trekken . Heb er toen met de verloskundige over gehad en die gaf mij het advies niet op internet te kijken of te zoeken. Ik wens je heel veel geluk met je zwangerschap en ik hoop dat je er toch van kan genieten
Bedankt voor jullie reacties!!! Ik zoek ze niet op, maar had het er met een vriendin over en die zei oh ik hoorde vorige week van iemand die was ook zover en daar was het hartje gestopt met kloppen. Mensen komen zelf met die doemverhalen zonder dat ik er naar vraag. Zo bizar!! Ik probeer nu van elk moment te genieten...
Heb je de eerste echo al gehad? Wrs wel. Als er een kloppend hartje was heb je al een heenstap gezet in de zwangerschap. Er kan de gehele zwangerschap wat gebeuren. Probeer het los te laten en geniet. Succes