MvM ophaaltijd

Discussion in 'Zwangerschap' started by Wachtende, May 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Hoi meiden,

even een korte vraag...
    Ik heb ze al geprobeerd te bellen maar er neemt niemand op.
    Dit is mijn eerste ophaaldag...
    Ik moest s'morgens de krat buiten zetten en dan zou het opgehaald worden. Nu staat het ding er nog steeds en het is best warm buiten. Lijkt me niet al te best?
    Hoelaat halen ze normaal de krat op? Want anders zet ik hem de volgende keer later buiten.

Alvast bedankt!!

2. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Bij mij was het heel wisselend, de ene keer kwamen ze 's ochtends de andere keer pas 's midddags. Tussen 8 en 17u stond er ook op de folder die ik kreeg.

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    aha bedankt ! Ik kan in mijn folders echt nergens tijden terugvinden.

4. Danielle27

Danielle27 Actief lid

Feb 5, 2009
    264
    0
    0
    Ik had hetzelfde - in eerste instantie kwamen ze om een uur of 11 maar dat werd elke week later en op het laatst pas om half 4! De eerste keer kwamen ze zelfs helemaal niet, waren ze vergeten mijn adres door te geven aan de chauffeur ;)

5. Ligt eraan, ze rijden een bepaalde route. Na de eerste keer ophalen weet je een beetje wanneer je 't busje kan verwachten.
    Wel grappig om te lezen dat het best warm is bij jou. Hier is het nl ijskoud en grijs buiten!

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ze komen hier heel verschillend.. Ene keer vroeg en de andere keer niet. Zijn ook al eens een keer niet gekomen ;).
    Ze staan hier ook al vanaf 06.00 uur buiten en ze staan er nu nog steeds. Het is hier indd ook best warm. Er staat bij mij op het briefje dat ze tot 18.00 uur kunnen komen.

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Nou ze zijn nog steeds niet geweest !
    Het is inderdaad best warm...beetje vies benauwd zelfs.
    ik heb wat ramen op een kier staan en het is hier binnen 20,5 graden...en dat voelt echt koeler aan dan buiten.

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ze zijn hier ook ngo steeds niet geweest. Maargoed, ik laat ze nu gewoon buiten staan ook vannacht. Vind het wel een keer prima. Elke keer met die flessen sjouwen en dan komen ze wéér niet opdagen (woon op een flat). Heb even nagekeken en dit word dus de 3e keer dat ze niet zijn komen opdagen, ga er morgen toch maar eens achteraan bellen... ;)

9. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Dat is slordig zeg !
    Je doet niet voor niets die (kleine) moeite.
    Je wil toch dat het goed terug komt

10. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Er zit een goedje in die flessen die de plas of in ieder geval die HCG goed houdt. Dus ik zou me daar niet druk om maken. Bij mij stonden die flessen de hele week voor de brandende verwarming.

Wel vervelend dat ze ze niet komen ophalen, daar zou ik zeker wat van zeggen. Hier kwamen ze altijd tussen 8:30 en 10:30. Lag eraan hoeveel vrouwen er voor mij in de ronde zaten.

11. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Nou meiden het is nog steeds niet opgehaald !

12. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Er is mij door de dame van MvM verteld dat de flessen absoluut niet in de volle zon mogen staan. het goedje houdt het hormoon ongeveer een week goed.

Dus voor een brandende verwarming lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling, als het niet warm mag worden....

Share This Page