Hoi, Ik had verwacht dat mijn borsten in de laatste maand, weekjes zouden groeien, ivm productie ed. Maar ze zijn gewoon echt kleiner Zowel de omvang als de cup is gewoon écht kleiner geworden. Ik heb gelezen dat het niet te maken heeft met het wel of niet op gang komen van de productie of iets dergelijks, maar hoe kan dat? Het lijkt mij de omgekeerde wereld Iemand een reden of ervaring ??
WAs bij mij ook zo de eerste keer, maar ik zeg je...na de bevalling werden ze echt wel 2x zo groot weer!!! Mijn enorme BH in cup 85H $) zat zelfs strak toen!! (terwijl ik normaal gesproken cup 75E/F heb) Dussss...ze worden bij jou vast ook wel groter (mijn bv lukte uiteindelijk niet helaas, maar dat had met de omvang niets te maken)
Ik heb vorige zwangerschap en na de bevalling mijn zelfde bh maat gehouden (op de dagen stuwing na) en ik gaf melk voor een heel dorp. In de hongerwinter was ik een absolute held geweest, dus zegt niets hoor!
Hihihi, dat het niets zegt had ik wel al begrepen. Maar ik had verwacht dat ze nu in ieder geval niet kleiner zouden worden. Mijn tepels zijn overigens wel heel erg aan t veranderen.
ik ging van een c cupje naar een D na de bevalling en bv....toen ik stopte met bv, ging het weer rampzalig terug, helaas .. maar nu heb ik zelfs E...maar ik verwachtd at ze nog pas echt groeien straks met de bv weer....dus ik ben benieuwd! Heb wel het idee dat ze nog meer onder spanning staan dan een week geleden
De grootste verandering was bij mij ook na de bevalling Ben van AA naar B/C tijdens de zwangerschap naar DD gegaan (en weer terug naar AA, helaas pindakaas). DD was trouwens alleen in de eerste kraamweken. En ook uit de AA tietjes kwam nog een zee van melk, geef nogsteeds borstvoeding Vertrouw op je lijf! En zorg dat je goede begeleiding hebt straks na de bevalling, i.e. kraamzorg die goed ondersteund en voldoende kennis van zaken heeft of evt. een lactatiekundige.
Ik bedacht mij ineens dat het heel goed zou kunnen dat ze nu kleiner zijn omdat je vet percentage lager kan worden ondanks dat je wel in gewicht aan komt. En borsten bestaan nu eenmaal voor een deel uit vet! Ik werd vorige zwangerschap ook slanker ondanks gewichtstoename. Dit zat echt allemaal bij de buik en baby. Dit keer geen 'last' van Ik heb helaas het tegenovergestelde momenteel. Ik heb zulke grote memmen, niet leuk meer. Ik heb een H cup moeten kopen En ik was al niet onderbedeeld met een F. Waar gaat dit heen?!!!!! (ik bedoel qua cup maat na de bevalling want waar ze nu heen gaan weet ik wel. Het zuiden....)
Van AA naar DD, wow Dat is ook echt niet fijn!!! Eef jou verklaring zou wel wat kunnen zijn ja, al heb ik zelf niet het idee dat mijn vet% naar beneden is. Maar dat zou opzich wel heeeeel erg fijn zijn
hmm tja vetgehalte...nouuu ben nu wel al 13/14 kg aangekomen en moet nog 2,5 week...terwijl vorige x wa sik 13 kg in totaal aan gekomen.. maar die borsten bleven was het na 3 weken alleemaal al weer kwijt...
Bij de eerste niks gegroeid zelfs wat gekrompen en nu weer.. Maar goed ik gaf (straks ook niet) geen borstvoeding.. Wel werden mijn borsten twee dagen na bevalling ala pamela anderson maar na een dag was het weer weg