Hallo Dames, Ik heb op 8 juli mijn spiraal laten verwijderen daarna ben ik op 19 augustus ongesteld geweest nu verwachten ik me menstruatie afgelopen dinsdag maar er is nog steeds niks en negatiefe testen zou dit kunnen van het ontspiralen dat me lichaam er nog aan moet wennen heb voor me spiraal nog nooit een menstruatie over geslagen vind het allemaal maar vreemd wel vage klachten die ook met zwangerschapsympthonen hebben te maken. kan iemand me helpen??
Kans dat je direct na stoppen van anti conceptie een regelmatig cyclus hebt is klein. Kan dus langer duren dan met anti conceptie.
IK heb wel een dag voor dat de spiraal eruit ging seks gehad en als ik boven in me buik net onder me ribben druk lijk k net een balletje te voelen ik voel me al 2 weken raar opgeblazen buik heb ik altijd wel maar nooit zo erg menstruatie achtige krampen maar niks van de menstruatie te zien buik doet ook zeer als me vriend eraan zit ook plas ik meer dan normaal.... moet morgen naar de huisarts maar denk even kijken of mensen hier er ervaring mee hebben.
Was het de hormoonspiraal of de koperspiraal? Ik maak nu ook jouw situatie mee, alleen ik had de pil. Ik had op dag 29 negatief getest. En op dag 31 licht positief. Ik hoop dat jij ook positief test.
Mij spiraal is 12 september verwijderd. Heb nu al wel een week lang soms een veegje roze, maar nog niet duidelijk zwangerschapssymptomen hoop dat het bij mij ook meteen raak is, maar dat is afwachten. Hoe lang heb jij trouwens gevloeid na het verwijderen van de spiraal?
Ik heb 2 dagen gevloeit na verwijdering niet veel maar toch wat .. moet zometeen naar de huisarts dus ben benieuwd
Toen ik stopte met anticonceptie heb ik de eerste onttrekkingsbloeding gehad zoals verwacht en de eerste 'echte' menstruatie zonder invloed van hormonen heeft ruim 50 dagen op zich laten wachten. Dus de kans is groot dat jouw lichaam ook moet wennen dat het zonder hormonen is nu Succes met wachten! Weet hoe je je voelt
Ik kom net bij de huisarts vandaan die zegt dat er wel een grote kans is dat ik zwanger ben ze raade me aan om kruidvat testen te halen dus heb er 2 voor 5 euro .. en om pepermuntolie (gaviscon) te nemen voor het opgeblazen gevoel straks nog een testje doen en als ik dan na een week nog niet ongie ben nog een test en anders afwachten..
Nu nog steeds niet ongesteld de krampen zijn weg nu heb ik wel last van misselijkheid en last van onder in me rug pfff hopen dat t wel een goed teken is dan weet ik tenminste waar de pijn vandaan komt gister voor t laatst een test gedaan en die is nog steeds omo-wit ga maandag of dinsdag weer testen..
Nog steeds niks van de menstruatie te vinden al een week overtijd nesten negatief ik snap er niks meer van
Ja sympthonen heb k heel veel en sins zaterdag zoo moe de hele dag normaal heb ik vet veel energie en nu gaap k al om half 3 en lig ik t liefst om 9 uur in bed pfff snap er niks van en nu nog steeds niet ongesteld ....
Pff nog steeds niks van menstruatie ik heb een cylus van 28 dagen en nu zit ik alweer in me nieuwe vruchtbare periode geeft de ap aan die ik heb .. heb onwijs veel korrelig witte afscheiding huisarts heeft daar een test gedaan en die blijft ook negatief geen ontstekingen niks maar waar die pijn en die vermoeid heid dan vandaan komen nou moet ik maandag op t spreekuur komen dus ben benieuwd wat er uit komt (zelf denk ik niks) pffff word niet goed van het wachten.....
Heb me banner wel aangepast wanneer ik volgens de ap mijn menstruatie heb gehad ben benieuwd misschien heeft ie deze maand mijn mensturatie wel overgeslagen en komt de volgende wel (Of niet dat hoop ik natuurlijk en dat ik een positieve test heb)
Er zit weer 6 weken tussen mijn vorige menstruatie en vandaag ben ik weer ongesteld geworden kan een cyclus van 40 dagen of kan het zijn door dat spiraal op 8 juli verwijderd is..????
Misschien moet je cyclus weer ff op de rit komen na de mirena. Wellicht volgende cyclus een stuk korter.
Ik heb me banner aangepast naar dat ik nu ongsteld ben Ik dacht ga maar een agenda kopen waar ik in zet wanneer ik ongesteld ben geworden maar het is bijna 6 uur en dan zijn de winkels dicht dus dat ga ik niet meer redden helaas Maarja we Zullen zien de volgende cyclus hoop dat het dan weer regelmatig is zijn bezig voor het eerste kindje namelijk