Hoi meiden. Na veel testen met duidelijke strepen en dan weer niet dan vandaag van net deze test. Het streep was al te zien maar licht na ongeveer 5 minuten of iets langer dit, is dit dan positief? Vandaag had ik volgens mij mijn menstruatie moeten hebben, mijn laatste menstruatie was 6 november.
Ja ik had elke keer lichte strepen dan weer wat duidelijker maar vindt deze wel een van de duidelijkste. Zo is de test nu.
Volgens mij is ie gewoon positief Nu afwachten of de streep donkerder gaat worden met een paar dagen!
Kruitvat heeft een trage droogtijd als de lichte streep er al was binnen 5 mi en dan donkerder is opgedroogd is hij zeker positief, hoop ze mooi oplopen de volgende dagen
Ja omdat ik denk ik veels te vroeg ben geweest met testen, en deze test is donkerder dan al me andere testen, Ik mocht pas vandaag testen, en nog steeds niet geen menstruatie, en als me laatste menstruatie 6november was moest het vandaag wel gaan komen.. ach ja we zullen morgenochtend zien heh of er weer een mooie streep te zien is😃 En zo niet, dan geen testen meer voor kruidvat en etos voor mij.. en vindt de etos testen toch minder goed, want daar heb ik volgens mij iedere dag een streep op gehad.