Hoi allemaal! Ik wilde het toch even aan jullie vragen, want zelf snap ik er helemaal niets meer van! Ik ben in augustus gestopt met de pil. Werd toen 3 keer netjes ongesteld. rond de 30 dagen cyclus. Toen mede door stress werd ik ineens 3 keer om de week ongesteeld (een week wel een week niet) Dus in november voor het laatst ongesteld geweest. Mijn cyclus lag dus compleet aan diggelen. Op kerstavond had ik ineens savonds in bed krampen en steken in mijn buik op de (volgens mij ) goede hoogte. De volgende ochtend op kerstochtend toen ik ging plassen had ik een veeg lichtrood bloed. Mijn ongesteldheid dacht ik.. Maar daar bleef het bij. Dus ergens in mijn achterhoofd schroot me er te binnen, misschien wel innesteling? Maar dat leek me onmogelijk! Gedurende die week kreeg ik toch echt symptomen, maar ik durfde niet te hopen dat ik zwanger was. Van al dat eten rond kerst dacht ik! Op nieuwjaarsdag een test gedaan, maar die was negatief. Ik had de hoop al eigenlijk een beetje opgegeven. Mijn man vroeg me gister of ik nog een test had gedaan of dat ik al ongesteld was. Op beide moest ik nee zeggen. Dus op zijn advies vanochtend toch nog een test gedaan. En volgens mij is die positief? Zag ook al een streepje voor de 5 minuten om waren. Het is een test van kruitvat 2v5! Ik vind de foto een stuk minder duidelijk dan in het echt. Maar willen jullie alsjeblieft met mij meekijken! Kan dit?
correctie: ik zie zeker een streepje! toen ik mijn beeldscherm anders hield zag ik het heel duidelijk!!
Ik zie hem ook! Mijn testen waren bij de derde zwangerschap ook zo licht! Zo licht dat je het amper op de foto kreeg. Voorzichtig gefeliciteerd, hopelijk loopt je test mooi op
Ohh iedereen enorm bedankt voor de reacties!! ik hoop het zo!! Nu hopen dat ze mooi gaan oplopen inderdaad!
Ik zie hem ook!! Die veeg bloed en pijn die je had met kerst was dus de eisprong Je zit dan nu op 11 dpo en je test ziet er goed uit voor 11 dpo hoor
Bedankt! Vanochtend nog een test gedaan, die was alweer ietsje duidelijker dan die van gister! Morgenochtend denk ik even de clearblue test doen met weken indicatie Vind het zo spannend allemaal!