Hee meiden, Helaas na mijn vorige bericht toch ongi geworden. Maar hier ben ik weer met een tuur testje! Misschien is het dan toch mijn ei.. of?
Wanneer is je NOD? Ik snap wel wat je lijkt te zien, volgens mij is dit meer een schaduw of heeeeel dun indrooglijntje. Ik heb dit zelf ook meerdere keren gehad, helaas denk ik dat dit niks is.
Bedankt voor de reactie's! Ik heb nog een erg onregelmatige cyclus dus vind het lastig om mijn NOD goed te kunnen berekenen. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 1 september.
Ik ben 29 juli pas gestopt met de pil. Mijn cyclus van augustus telde 30 dagen, daarvoor dus 28 dagen cyclus ivm de pil. Vanmorgen weer een testje gewaagd alleen was deze helaas omo wit Wachten tot ik weer ongi wordt dan maar..
Ja dat ontpillen kan een hele poos duren lijkt me. Ben bang dat het gewoon wachten wordt idd als ik je test zo betuur
In het echt is er een heeeel licht streepje te zien. Zien jullie zo ook wat ik zie? Of zie ik ze vliegen..
ik zie wel een schaduw... maar of dit nu een positief lijntje is... 2 dagen wachten zou ik zeggen, minimaal