Ik wou graag nog even mijn mvm test showen;D ben nu 6 weken en 5 dagen! kan het nog niet geloven wauuuuuw Vond hem zelf wat licht maar heb al op andere forums gezien en gehoord dat dat normaal was met mvm testen , thank god!! oja en de urine stond er al vanaf 6 uur sochtends tot net dus het was ook niet echt vers haha
ik vind hem idd ook erg licht, voor 6 weken 5 dagen! Ik was 4 weken 5 dagen en had wel een knaller! Kijk maar op mijn profiel daar staat wel een foto
@ mamavand ja vond ik ook maar zij zei dat het normaal was en heb op een ander forum veel mensen gezien met veel lichtere testen terwijl ze langer zwanger waren dus het zal wel normaal zijn het is maar net hoeveel hcg je aanmaakt en mijn urine stond al vanaf 6 uur sochtends te wachtten tot 2 uur smiddags haha
hmm okee moet zeggen dat ik nu heel erg zit te stressen en behoorlijk bang ben. hoop dat het geen slecht nieuws is dan
Ik had bij mijn dochter ook zo'n lichte streep bij de MVM-test en ze is nu toch echt een heerlijke peuter van 2 . Ik zou me om deze test geen zorgen maken en uit mijn mond zegt dat heel wat (zie onderschrift).
Vind hem helemaal niet zo licht, ben 4 keer zwanger geweest en alle testen gedaan tussen de 5 en 6 weken. 2 ervan waren net zo als de jouwe en 2 waren knal. Zegt dus niets
@rachel1984 oo gelukkig!! was me echt al zorgen aan het maken! heb hiervoor meerdere miskramen gehad dus schrik echt van iedere scheet! ben steeds bang dat het misgaat!
Misschien iets met geslacht te maken, zie dat je twee maal een dochter hebt en een zoontje en een zoontje verwacht! Komen de testen overeen kwa geslacht, bijv bij de meiden donkerder en jongens lichter!??
"Er zijn verschillende soorten zwangerschaptesten, maar de meeste testen voer je op dezelfde manier uit. Je vangt in een schoon bakje je urine op. Het is verstandig om ochtendurine te gebruiken, omdat deze urine geconcentreerder is dan de urine van de middag. Belangrijk is om de urine niet te lang te laten staan en de test direct uit te voeren. Vervolgens houd je de teststrip in de urine. De test kleurt roze of paars. Na enkele minuten kun je de uitslag zien. " Je urine te lang laten staan kan dus wel degelijk effect hebben op de uitslag van je test. Jouw test vind ik persoonlijk duidelijk genoeg hoor Zou me niet teveel zorgen maken
Nee dat ook niet, bij deze zwangerschap knal, en bij Lindsey knal. Bij Emily en Jayden licht. En bij deze was ik 6 weken en bij die andere lichte zelfs 6.4. Verschilt echt per keer zie ik ook bij vriendinnen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.
Jeetje meiden leuk mensen in de stress brengen we zijn niet allemaal het zelfde met de zelfde strepen,mooie test meis de mijne knalde ook nooit veel plas plezier hihi
Ik vind hem ook duidelijk genoeg hoor. En het blijkt ook nog eens te zijn dat die van mvm juist minder gevoelig zijn. Dus ik zeg, genieten en gefeliciteerd met je mooie test!!
Gefeliciteerd toen ik zwanger was heb ik ook meegedaan met mvm, en had ook zo'n lichte test, maar dat kwam omdat toen ik ruim al 1,5 liter water had gedronken maar een streep is een streep of het nou donder of licht is hihihihi