Ovulatietest positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Whiteflower, Feb 10, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Whiteflower

Dec 19, 2016
    57
    103
    33
    Binnendienst medewerker
    achterhoek
    Ik zit nu in de 2e cyclus met Clomid 50. Ik heb dinsdag een echo gehad en het slijm was 9 mm dik. Dit was netjes voor cyclusdag 20. Bloedgeprikt omdat ik dacht dat ik mijn eisprong al gehad had, maar blijkt uit bloedtest van niet. Ik had een waarde van 265/1000?

Geen idee wat ze daarmee bedoelde, maar nu ben ik door blijven testen met ovulatietesten en zie bijlage. Kan het zijn dat ik op cyclusdag 23 of 24 mijn eisprong heb? Ik kom er even niet uit.

Attached Files:

2. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83
    het is wat lastig te zien op de foto maar de 9de lijkt de test in de avond wel positief.. zo niet dan kan het zijn dat hij vanavond echt knalt zeg maar. wel zou ik het voor de zekerheid vanavond en morgen gezellig maken ;)

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Hier zit geen positieve test bij.Even doortesten nog.

4. Whiteflower

Dec 19, 2016
    57
    103
    33
    Binnendienst medewerker
    achterhoek
    Ga ik dan ook zeker doen. Weten jullie wat die waardes inhouden? Want ik word er niet wijs uit

5. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Die waardes ken ik niet.
    Maar inderdaad nog geen positieve test. Ik hoop voor je dat de clomid wel gaat aanslaan.
    Kan best hoor, dat je wat later in je cyclus een eisprong krijgt, dan heb je gewoon een lange cyclus.

6. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Dit is mijn positieve ovulatietest van action op 8-2.
    Ik had ook nog een andere liggen en ff ter vergelijking die ook gedaan. Maar hij kan ineens positief zijn hoor! De avond voor deze testen had ik echt nog maar een heel licht 2e streepje. Nog even doortesten dus, ik denk niet dat het nolang gaat duren ;)

7. Whiteflower

Dec 19, 2016
    57
    103
    33
    Binnendienst medewerker
    achterhoek
    Op mijn eigen aanvraag krijg ik morgen een echo. En bloedprikken maar dat moest ik al. We hebben het vandaag nog gezellig gemaakt en 3 dagen geleden. Nu afwachten. De testen zijn niet nog donkerder geworden helaas..

8. Whiteflower

Dec 19, 2016
    57
    103
    33
    Binnendienst medewerker
    achterhoek
    Inmiddels is gebleken dat ik PCOS heb.. Ovulatietesten werken dan niet goed werd mij verteld. Nu een bloeding opwekken en dan verder met Clomid 100..

Share This Page