Hallo dames, Nadat ik wat kleine beetje bruine bloedverlies heb gehad afgelopen weekend en gisteren ( 3a4 maal per dag alleen bij afvegen daarna gelijk stop) was ik heel erg onzeker geworden. Vandaag kwam MvM langs met hun test.... super spannend wat het zou aangeven, want ik ging ervanuit als het mis zou zitten jd hcg zou dalen. Uiteindelijk met deze uitslag!. Ook al is het geen officiële bevestiging dat alles goed zit toch een beetje positief geworden. Vanmiddag een echo.
Ik heb om 16:15 een echo. Ik hoop idd dat ik daarna eindelijk kan ontspannen. Slaap smiddags twee uurtjes met zoonlief mee, gewoon op van de zenuwen . Ik hou jullie op de hoogte!
Zoals beloofd een up to date... er was een vrucht te zien met dooierzakje... en een hartslag!!!. Wat ben ik opgelucht en dankbaar ❤. Wel beginnend hartslag maar heel logisch omdat we net 6 weken zijn. Maar wat was dat duidelijk al te zien. Ohh wat een mooie dag ❤
Ja ik heb vandaag zelf.een pret echo aangevraagd omdat ik het veel te lang vond duren tot 24 oktober (ook ivm bloedverlies). Nou het was mijn 40 euro meer dan waard. Eindelijk weer rust en geen stress. Nu kan ik een beetje gaan genieten van mijn zwangerschap. Jij nog heel veel sterkte met wachten, laat je weten hoe het is gegaan?=)
Gefeliciteerd. De eerste weken zijn zo spannend. Goed dat je de echo hebt gedaan om jezelf gerust te stellen. Nu genieten ❤
Ik heb net een echo gehad vanwege pijnlijke steken in mijn zij en we hebben een kloppend hartje mogen zien..! Heb 2 cysten, daar komt de pijn waarschijnlijk van..
Gefeliciteerd! Wat fijn dat je een hartje hebt kunnen zien kloppen❤. Wat een mooi gevoel is dat he =)