Ik moet gewoon even van me afschrijven want ik voel me zooooooo ellendig! Ik ben nu bijna 32 weken zwanger van ons 2e kindje, en vanaf week 8 ben ik niet meer zonder klachten geweest. Natuurlijk mag ik van geluk spreken dat ik via de normale weg vrij snel voor de 2e keer zwanger ben maar wat een ellende weer..... een kleine opsomming van de klachten: Misselijk (spugen tot op de dag van vandaag), maagzuur, bekkenklachten (inmiddels werkdagen moeten halveren), ontzettend veel verkouden, hoofdpijn, moe, moe en nog eens moe, vocht vasthouden en inmiddels ook vrij pijnlijke voorweeën af en toe met steken in mijn schaamstreek. Ik heb het gevoel dat ik faal in het moeder zijn voor mijn dochter van 3, al maanden lang geen fut en zin om leuke dingen te doen en er echt voor haar te zijn. Ik doe het echt noodzakelijke in het huishouden, terwijl ik normaal gesproken als een malle aan het poetsen en verzorgen ben. Ohhhhhh wat zal ik blij zijn als mijn 2e spruitje er is en ik weer een beetje mezelf kan zijn Nog 8 tot 10 weken max...... pfffffffffff zwangerschap is niets voor mij, het is dat je er iets moois voor terug krijgt!
Vind het erg vervelend voor je! wens je veel sterke en geluk. je bent nu al zo lang bezig het laatste beetje red je ook nog wel . en misschien als je dalijk volledig verlof heb dat je je weer iets minder slecht gaat voelen. Succes! Het komt goed
We kunnen elkaar de hand schudden. Gelukkig hier geen braken maar al vanaf 15 weken bekkenklachten en benauwd. Sinds een paar weken veel harde buiken. Heb net met pijn en moeite de andere kids gedoucht en kom tot de conclusie dat ik zelfs dit niet meer kan. Ben gebroken, harde buiken en rug pijn. Bah bah. Ben blij als de kleine er is en ik weer normaal kan functioneren. Succes met de laatste weken.