hoi, Ik heb eventjes gewacht met hier een topic te openen, terwijl ik het heel graag wou, waarom? angst, bang.... Ineens kreeg ik net t besef...We hoeven niet meer naar t ziekenhuis toe...de angst om kinderloos te blijven is weg, het verdriet om een kindje dat er niet was heeft plaatst gemaakt voor tranen van geluk. Het voelt vreemd, alsof ik iets mis in mijn dagelijkse bezigheden... geen ovulatie testen meer, geen inseminaties meer....geen hormonen meer spuiten/slikken. We zijn na 4 jaar en 4 maanden van verdriet, angst en telleurstellingen eindelijk zwanger. We hoeven niet meer te vechten voor dat wat we het allerliefste willen hebben, want we gaan t krijgen, en ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit gedacht had dat het ons lukken zou. mijn hart gaat uit naar de meiden die zich nog steeds zo voelen zoals ik mij de afgelopen jaren gevoelt heb, de meiden die een plekje gevuld met liefde in hun hart over hebben voor een kindje. *geef nog niet op* liefs DarkAngel
Wow darkangel, gefeliciteerd! Ik herken heel erg wat je schrijft, ik voel me nog steeds een MMM- meisje. Alleen besef ik nu hoe ontzettend veel geluk we hebben. Soms is genieten nog moeilijk, omdat de angst om het weer kwijt te raken er nog steeds is. Maar ik wil me er niet teveel door laten leiden. We verwachten een wonder en we hebben er hard voor moeten knokken. Nogmaals: gefeliciteerd! liefs, TLC81
Het is jullie gegund!! Gefeliciteerd! En mooi geschreven krijg helemaal tranen in mn ogen (hormonen tja). Zelf heb ik het geluk tegen alle verwachtingen in een dit wonder te mogen ervaren met mijn voet op de drempel van het icsi traject, dus ik heb geen idee wat je allemaal hebt doorstaan, maar aan je onderschrift te lezen een heleboel. Hoe groter het gevecht, hoe groter de overwinning. Geniet van je zwangerschap!
Gefeliciteerd! Wat herken ik je stukje zeg! Heb een jaar geleden zo hard zitten huilen omdat ik t gewoon weg niet kon geloven. Ik?! Zwanger?! Was pure zelfbescherming, durfde echt niet,te genieten de eerste weken. Zo gek. Jij wel doen hè?! Ksst, genieten jij!
Lieverd we gunnen het jullie als geen ander dat weet je! We zijn echt superblij voor jullie! Ik herken het lege gevoel wel ja van geen toestanden. Maar daar ben je zo aan gewent. Ik ben nog steeds in stuitermodus voor jullie!! Dikke knuffels!
Gefeliciteerd!! Hele mooie woorden.. Hopelijk groeit nu je vertrouwen net zo hard als jullie kindje nu groeit! Geniet
Gefeliciteerd en geniet ervan want het gaat zo snel en wat herkenbaar wat je schrijft en het geluk word nog groter als je straks je kindje in je armen heb dat is niet te beschrijven.
Van harte gefeliciteerd! Wat een bijzonder verhaal. Het is jullie echt gegund! Jullie overgebleven tijd kunnen jullie nu mooi spenderen met hoe de babykamer gaat worden, wat voor kinderwagen, of jullie nou echt met elkaar eens zijn over de keuze van zijn/haar naam. Geniet er lekker van!