MvM

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wicjuh, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

    Wicjuh VIP lid

    14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Wat grappig joh! Ik had heel niet door dat jij, of sowieso iemand, zo dicht bij mij in de buurt woont.

    :)
     
  2. Wicjuh

    Wicjuh VIP lid

    14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Van dit forum dan he? :rolleyes:
     
  3. Wicjuh

    Wicjuh VIP lid

    14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Eigenlijk niet he, idd ;) hihi.
     
  4. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja lachen he! ik heb dat zelf ook hoor. Als ik in de stad loop dan denk ik wel eens hoeveel mensen die hier lopen zullen op onze stie aanwezig zijn.
    waarschijnlijk zijn wij elkaar wel eens tegengekomen :)
     
  5. mamsie

    mamsie Bekend lid

    4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    ik doe ook mee en vindt het totaal geen moeite.
     
  6. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Bij de eerste heb ik meegedaan en toen heb ik heel lang zoiets gehad van: bij een tweede doe ik het niet. Ik vond het best lastig en had gevoel, nou met 1 zwangerschap heb ik m'n 'plicht' gedaan. De volgende sla ik dus over...

    Maar gisteren heb ik toch weer gebeld. Vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was, wilde ik toch weer graag andere helpen voor wie zo'n zwangerschap toch niet helemaal vanzelfsprekend is. En deze keer heeft het ook meer nut dan de eerste keer. De vorige keer werkte ik nog fulltime en nu maar 2 dagen. Nu zal ik dus veel meer plasjes op kunnen vangen.
     
  7. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    tIs een anonieme bus, staat er op de site, heb het nooit gezien. Ben op het werk als ze het komen ophalen. De kratten zullen alleen herkend worden door vrouwen die ook meeoden, of mee hebben gedaan. het staat er niet op wat het is ofzo.
     
  8. kaykekay

    kaykekay Actief lid

    6 mei 2007
    126
    0
    0
    huisvrouw
    roosendaal
    bij 3 zwangerschapen heb ik het gedaan bij ons in familie zit iemand die de medicijnen daarvan nodig heeft en bij mijn 4 de was ik te laat ik kwam er pas achter toen ik 15 weken zwanger was
    ik heb het nooit vervelend gevonden om het te doen
    groetjes cathy
     
  9. wuppie

    wuppie Bekend lid

    16 jul 2006
    621
    0
    0
    Ik doe nu ruim een week mee, kleine moeite om het te doen en je kan er zoveel vrouwen mee helpen. Zelf breng ik het weg omdat het hier niet opgehaald word, het is maar een klein stukje om als ik naar het werk ga dus waarom eigenlijk niet?

    gr.
    wup
     
  10. poppy

    poppy Actief lid

    9 jan 2007
    120
    0
    0
    Ik deed gelijk mee na 6 weken (en 1 dag). Het stelt niks voor!
    Alleen als er visite komt, zoals gisteren, gelijk de kratten met flessen bedekt met een fleece deken die in de kelder liggen hahaa!
    En ik heb er een mooi boek aan over gehouden! Voelt goed om wat goeds te doen voor een ander!
    En de bevestiging die je dan ook van haar krijgt dat je zo'n HCG test gaat doen en dat je dan weer te horen krijgt van een ander dat je zwanger bent, leuk!
    Ik zet het bij mij voor in het tuintje met een grote zwarte vuilniszak erover heen met een grote kei, en als de buren het zien...who cares? Gaan ze echt niet rechtstreeks aan je vragen hoor!
    Mee doen dus! ;)
     
  11. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik heb ook meegedaan,kleine moeite toch plassen moet je toch...en je help er een ander mee,ik zou zo weer meedoen.
     
  12. Frida

    Frida Lid

    12 apr 2007
    76
    0
    0
    Ik doe vanaf vandaag mee,
    voor mij was het helemaal geen moeilijke beslissing,
    als je iets kan doen om anderen te helpen en doe ik het graag.
    En en is maar voor een week of 10, daarna ben je er weer vanaf.
    Ik heb zonder na te hoeven denken me op gegeven.

    Groetjes Frida
     
  13. Angeltje24

    Angeltje24 Bekend lid

    22 nov 2006
    536
    1
    18
    Ook ik heb meegedaan. Echter ik was in die periode zo misselijk dat ik er wel heel veel moeite mee had om het plasje in de bus over te gooien. Daar zit nl een een of ander chemisch spulletje (klein laagje) in waar de urine goed mee blijft. Dat spulletje rook verschrikkelijk en al helemaal in combinatie met urine :D

    Er zijn dus dagen geweest dat ik echt te ziek was om het te doen...maar dan kan je het ook gewoon aan de papa in spe vragen om het over te gooien. haha

    Ik vind MvM een goed doel, dus een volgende keer doe ik het weer!
     
  14. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik doe ook mee, al is dit wel al mijn laatste week
    ik zou bij een eventueele volgende zwangerschap zo weer mee doen, ik vind het echt voor een goed doel en plassen moet je toch
     
  15. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik doe sinds een weekje ook mee! Ik breng de bussen de eerste 2 maanden zelf weg en daarna zet ik ze bij de deur!
     
  16. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik denk dat ik ze volgende week ook maar eens ga bellen. Het nummer van MvM hier in mijn woonplaatst stond laatst in een buurtkrantje, heb het bewaard.
     
  17. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Vandaag zijn ze hier langsgekomen en de bussen staan weer klaar, ik kan er dus weer tegenaan ;)
    Als geschenk heb ik gekozen voor het speelkleed.
     
  18. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Heb me opgegeven! :D
     
  19. Wicjuh

    Wicjuh VIP lid

    14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Nou, ik ben begin van de avond gebeld door MvM, althans de persoon die dat in deze buurt regelt zeg maar ;)
    Morgenmiddag komt ze langs, moet ik meuk opvangen, doet ze een testje en legt ze alles uit.

    Voelt goed :)
     
  20. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik kon niet meedoen, haalden niet op hier. ik geloof dat dat binnenkort wel gaat veranderen. anders had ik het zeker gedaan!
     

Deel Deze Pagina