na een drama dag en een hysterische peuter, is ze dr knuffel kwijt geraakt bij winkelcentrum, manlief is dezelfde route direct terug gefietst bij elke winkel gaan vragen niets gevonden. (stukje van nog geen paar minuten) Mvr Poes is echt vermist! We hebben nog wel 1 reserve, waarvan ik zo even snel stiekem t pootje moet verbinden omdat ie morgen mee moet t gips afhalen. Maar eigenlijk is die voor op t kinderdagverblijf (toevallig meegenomen om even te wassen) Dus bij deze zijn wij opzoek naar steinbeck Poes Janta (27 cm zonder staart meegetelt) de kat is licht beige met bruine pootjes en binnekant oortjes ook bruin en vale bruine halve strepen, en bolletjes vulling in lijf. is van hele zachte badstof achtige stof De site waar we de reserves elke keer kochten heeft ze nu niet ik heb er 1 op mp gevonden en die persoon al gemaild. Wie o wie kan me misschien helpen, die kat moet overal mee en vertelt ze ook alles aan !
even fototje De eertste de 'reserve knuff' strepen zijn vergaan door t knuffelen en wassen de tweede een orginele nieuwe
Mail Lieneke eens. Zij heeft van zo goed als elke knuffel die ooit in Nederland is uitgegeven een duplicaat. En anders gaat ze nog voor je op zoek... Hier haar advertenties op marktplaats. Via daar kun je haar een mail sturen met je vraag.. Echt doen hoor, zo zijn wij ook aan een nieuwe onvindbare Nijn gekomen! Marktplaats.nl - Advertenties van lienekevriemsdijk uit Vlijmen
heb van 2 knuffelzoek site's het bericht dat ie uitverkocht is en ze niet zeker zijn of er nog 1 komt, dus de mvr via marktplaats is nu nog mn enige hoop hele brutale vraag maar wie zou mn oproep op FB willen delen? wij hebben ook nog genoeg knuffels weg liggens toffen dus er zou toch iemand nog een poes janta ergens hebben weg stoffen, kosten komen allemaal goed https://www.facebook.com/marieclaire.valkmichon
Toevallig heb k deze week via n site eindelijkkkk (bijna 1 jaar aan t zoeken geweest) n reserveknuffel gevonden.... www.picturetrail.com/maxenmirthe Succes!! *Edit.... Wat woon jij dichtbij....
whahah idd max en mirthe die heb ik al allemaal opgekocht gehad en vanmogen mail van ze gehad dat ze geen nieuwe meer hebben
meiden wat ben ik blij!!! Door iedereen die het nieuws deelde via facebook is de kwijtgeraakte poes hoogstwarschijnlijk terecht!! ik kreeg gister een berichtje van een moeder dat haar dochtertje in dat winkelcentrum een knuffel met verband om pootje had gevonden de dag nadat wij hm zijn kwijtgeraakt en dat ze hm hebben afgegeven bij bart smit. Ook via lieneke van marktplaats 2 poezen! super bedankt allemaal! een hele blije opgeluchte mama en straks een nog blijere meisje
Aaaaaaaaah wat supergoed!!!!!!!!! Gewoon de originele poes terug. En dat is echt zo'n geluk, wij vragen ons nog steeds af wat er met Milan zijn èchte Nijnie is gebeurt, ookal is dat nu alweer dik 6 jaar geleden en weet hij het zelf niet eens meer.. Zo'n knuffel wordt toch een soort van surrogaat kind van je
Die mevrouw van marktplaats heeft hem ook: Marktplaats.nl - Steinbeck janta poes groot zachte krullerige badstof ecru me - Speelgoed | Knuffels Edit: oh dat had je al gezien