hoelang na ovulatiebloeding ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Riejantjuuh, 2 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    hallo..

ik heb even een vraagje over ovulatiebloedingen??
    ik heb na mijn idee 6 dagen na mijn vermoedelijke ei roze afscheiding gehad.. 3 dagen lang de hoeveelheid wat normaal wit is..
    ik had dit dus gezien als innestelbloeding.. nou heb ik afgelopen zaterdag een test gedaan en die was negatief..
    ben nu nog steeds niet ongesteld maar durf nie meer te testen..

maar stell......
    dat ik een verlate eisprong had...
    het is vandaag precies 2 weken geleden dat ik roze afscheiding had.. dan had ik vandaag toch ongesteld moeten worden??
    of krijg je pas een ovulatiebloeding na je ei ofzo??
    iemand hier ervaring mee??

Liefs Riejantjuuh

2. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik had eigenlijk nog nooit van ovulatiebloedingen gehoord, maar als ik ff google, dan blijkt dit inderdaad te kunnen! Het gekke is dat ik net naar de wc ben geweest en toen ook een beetje bloed verloor. Ik zit op dag 12 van mijn cyclus en ik heb vandaag af en toe steekjes in mijn onderbuik. Zou dat dan een ovulatiebloeding zijn?

Het lijkt me dat de ovulatiebloeding begint op het moment van de eisprong, dus dat je nod dan ongeveer 14 dagen na het begin van de bloeding is. (of hoe veel dagen jouw LF is.) Dat zou dan dus inderdaad ongeveer nu zijn!

3. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    mijn lf is 14 dagen dus als je rekent vanaf de eerst drup dan zal ik vandaag ongi moeten worden en dat is dus niet het geval..
    al denk ik nog steeds dat het een innestelbloeding was..
    ach zal et wel zien haha durf nie meer te testen!!

en ja ik weet nie hoelang jou cyclus normaal is maar als het overeen komt met een cyclus duur van 26 dagen maar ja ligt ook weer aan je lf natuurlijk..

4. Janna

Janna Fanatiek lid

Ja, mijn cyclys varieert een beetje van 26-29 dagen. Heb een paar maanden geleden twee cyclussen getempt en 1 van de twee maanden had ik mijn ovulatie op dag 12. Het zou dus wel kunnen. Hoop het, want we hebben vanochtend geklust!

En van dat testen... Ik ben ook wel eens vijf dagen overtijd geweest met steeds geen positieve test. Herken dat gevoel dat je niet durft te testen wel. Er zit niks anders op dan afwachten...

5. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    indd...:D maar ja volgende week nog wel doen.. als ik dan nog nie ongi ben dan zal ik togh wel zeker weten zwanger zijn haha

wat spannend voor je.. hoop dat je raak geklust hebt:D
    hoelang zijn jullie al bezig en hoe oud ben je??

6. Janna

Janna Fanatiek lid

mei 2010 begonnen (hoefde niet te ontpillen) en ik ben 29 (sinds eind december).

Hoe oud ben jij? Ik zie dat jij al een jaar langer bezig bent dan ik. Pff... En ik vind het soms al lang duren! Hoop wat dat betreft ook dat we raak geklust hebben! :D

7. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    jaa wij zijn indd al een jaar langer bezig!! ik wel k*t hoor als deze maand niet goed is gaan we naar de ha.. vind de stap heel eng maar ja moet er togh een keer van komen!!
    ik ben 22 (25 dec) en al 7 jaar bij manlief..
    heb nu wat last van steekjes in men liezen heel vaag.. verder voel ik me eigenlijk normaal.. gevoelige dikke (.)(.) maar dat heb ik ook voor men ongi.. maar ja dit heb ik nu al ander halve week

8. Janna

Janna Fanatiek lid

Hee, ben je eerste kerstdag jarig?! Ik ben de 26ste jarig; één dag na jou!

Kan me voorstellen dat het echt vreselijk is als je al twee jaar aan het proberen bent en nog steeds niks... Zeker op jouw leeftijd verwacht je dat niet. :(

9. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    jaa ik ben een eerste kerstkindje.. jij een 2e dus.. haha grappig!!:D

nee op mijn leeftijd verwacht je dat zeker niet maar ja het kan ook aan mijn manlief liggen he..
    we zullen wel zien als het deze maand nie lukt...;)

10. Janna

Janna Fanatiek lid

Nou, ik hoop voor je dat het toch om een innestelingsbloeding ging en je nu dus bijna een week overtijd bent. En dan natuurlijk binnenkort positief zult testen! :D Sterkte met wachten!

Ga nu naar bed, want moet morgen de hele dag werken (incl. 's avonds :().

11. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    hmm oke.. ik ben morgen nog lekker vrij!!
    ik moet vrijdag ent weekend werken.. ik werk namelijk in de zorg!

werkse morgen en je hoort van me via et forum:D

12. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    heej
    weet nie of je dit nog leest maar heb donderdag getest was licht positief..:D

morgen weer proberen want was nog nie helemaal overtuigd...

xx

Deel Deze Pagina