Vanmorgen voor 3e FM geweest. 1x 10, 1x 11, 1x 16, 1x 19 en 1x 23mm. Wij hebben toch besloten voor de punctie te gaan. Het is de eerste poging, dus we gaan kijken of deze paar follikels van goede kwaliteit zullen zijn en eicellen bevatten. Zondag is de punctie ingepland en dan horen we dinsdag of celdeling heeft plaatsgevonden en ik woensdag voor tp mag komen. Zó spannend! Ik zie ergens op tegen de punctie, maar ik ben ook zo blij dat we nu eindelijk geholpen worden!!! Vanavond nog prikken als normaal, morgen triptofem en een uur later de ovitrelle, zaterdag niet prikken en dan gaat het zondag gebeuren...
@pannenkoek, spannend hè de eerste punctie. Ik vond t reuze meevallen. Morgen heb ik fm5. Hopelijk ook zondag punctie. Gaan we samen om t wachtbankje zitten.
@roosje72, zeker spannend! Ook voor jou! Hopelijk voor jou ook snel duidelijkheid en dan samen op wacht. Hopelijk blijven ze plakken!
Oh spannend meiden! Pannekoek je hebt er zeker drie die meetellen en die van 11 kan ook nog mee gaan doen dua hopen dat die nog een groeispurt maakt! Ik keek ook op tegen de punctie maar het was me echt meegevallen. Kreeg flinke pijnstillers. Was echt high van de oxezepam en de verdoving in me bm hielp ook goed. luister na de punctie goed naar je lichaam. Doe lekker rustig aan. Je merkt het snel genoeg als je teveel doet. Het is gewoon best wat wat je lichaam te verduren krijgt Goed vooruitzicht zo voor het weekend dames! Liefs
Oe reuze spannend meiden Hier is die blijven plakken Oftewel ik ben zwanger Vind alleen dood eng dat had Nooit verwacht.... Morgen ben ik ongv 4 weken Reuze spannend dus
@chantie07 wat een goed nieuws!!!! Gefeliciteerd! Ik zal voor jou duimen dat ook alles goed blijft gaan.
cd 20, 18e dag stimulatie. Volgens mij doet m'n lijf een poging om record houder te worden op de langst mogelijke stimulatie of heeft op eigen houtje besloten er een lang protocol van te maken...........jeetje wat een lange zit zeg.....pfffff BMS: 14mm Linker eierstok: 1x18, 1x17 mm, 1x15, 2x13mm en 1x12. Rechter eierstok: 1x 27mm, 2x18mm, 1x17mm,1x16mm, 1x14mm, 2x13 en 4x11mm. Er doen een stuk of 7 mee ( ik reken de grootste niet mee), vorige keer deden alle 11mm ook nog mee, dus potentieel nog 10 meer. De grootste is overrijp zei de gyn vandaag.
@ Chantie! Gefeliciteerd! !! Wat spannend zeg! Kan je het beetje bevatten allemaal! Kan me voorstellen dat je het dan niet kan geloven als ineens nu wel dat tweede streepje kwam. .. had je al een idee ervan dat t raak was? Wanneer eerste echo? @roosje je houdt t idd erg lang vol zo idd! Zondag wel de punctie? Xxxx
Jee @roosje72, das inderdaad een lange run. Hopelijk de volgende x goed genoeg voor punctie, dan zit er tenminste schot in. Er zijn er wel aardig wat, dus kansen genoeg!
Dank jullie wel meiden Nee totaal niet verwacht eigenlijk Maar we hadden gezegd dat we het die Dag zouden proberen en anders pas morgen Ma hij was raak Vanmiddag nog x gedaan en die was gelukkih nog goed 19 feb pas 1ste echo dan zou 9 weken moeten zijn Ben morgen 4 weken...
Je kri kg t wel laat de eerste echo dan. Als t bij mij raak is doet de ferti arts met 5 weken gelijk een echo dan nog 1 rond 8/9 en dan mag k gewoon behandeld worden. Dus naar de gyn. Maarja dat is nu dus nog een droom! Hahaha geniet ervan! Duim voor een plakker meis!! Liefs!
@chantie, ik krijg ook, mocht het lukken met 6 weken een echo om de plek van de zwangerschap te controleren en of het idd een goede zwangerschap is... Apart dat je pas met 9 weken mag. Dan mag ik hopelijk ooit over naar de vk.
hallo dames. @ chantie gefeliciteerd. geniet er maar lekker van. Ik ben afgelopen donderdag in Zwolle geweest en wat een doolhof . Maar we hebben het gevonden. die echo viel mij wel een beetje tegen maar als je hoort dat er in mijn ei blaasjes links zaten er 8 en rechts 6. ben je ook wel weer blij en alles zag er goed uit. Mijn man moet 5 feb nog even terug. en dan op 26 feb voor het tweede gesprek. maar ik moest al wel starten met foliumzuur. dus daar ben ik vanmorgen mee gestart. we vinden het allebeide heel erg spanend. soms denk ik ook wel eens terug aan vroeger. Waarom heb ik mij in vredes naam laten helpen. Nu moet ik dit onder gaan om een klein wondertje te krijgen. Dames ik heb nu al heel veel respect voor jullie. Ik duim voor jullie allemaal dat jullie ook een mooi klein wondertje krijgen xxx Roelien
Het wordt nu toch wel spannend hoor, morgen de punctie! Overigens heb ik van dat prikken weinig last, ook niet van vermoeidheid of andere kwaaltjes, maar ik loop erbij als een krentenbol. Man wat een pukkels! Je kan je daar zo ongelukkig door voelen...
Ik zie trouwens dat je uit wolvega komt...waarom ben je niet naar t nij barra hus gegaan, dat moet haast bij jou om de hoek zitten.
Vandaag cd 21, eindelijk geen stimulatie meer, maar de pregnyl dag. BMS: 14mm Linker eierstok: 1x19, 1x18 mm, 1x16, 1x14, 2x13mm Rechter eierstok: 1x 27mm, 2x20mm, 1x18mm,1x17mm, 2x15mm, 2x14, 2x12mm en 1 x 11mm. Er doen nog steeds een stuk of 9 mee ( ik reken de grootste niet mee, omdat die overrijp is), Mochten de 11,12,13 en 14mm nog meedoen, dan komen er maximaal nog 8 bij en zouden we op 17 kunnen komen. Maandag punctie en als alles goed gaat donderdag tp van 2 embryootjes.