My first IVF....wie nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roosje72, 23 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, bedankt voor jullie enthousiasme! Zo fijn om je verhaal te kunnen delen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten! Het wordt nu echt spannend. Denk dat ik morgen bij de tp vraag of ze er een stop in kunnen doen, zodat ie niet stiekem weg kan:D

2. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enneh Roosje, ik hou je plekje warm! Wat goed, 11 bevruchtingen!!! Spannend!

3. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    @roosje, succes bij de acupuncturist én met de terugplaatsing morgen!

4. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend roosje en pannekoek!
    Hopen op plakkers voor jullie!
    @ unicornbaby duimen dat ze mooi gegroeid zijn!
    Hier aan wachten wachten wachten.... pffff ben dat wachten zo beu!! Nog twee weken dan mag k pas weer terug.... ben er ff zo klaar mee...

5. roelien81

roelien81 Actief lid

9 nov 2014
    106
    0
    0
    wolvega
    spannend Roosje en Pannenkoek

@ Unicornbaby ik hoop voor jou dat je ook goed nieuws heb. Dat reizen lijkt mij namelijk ook niet veel aan. Maar jullie hebben wel een mooie oplossing er voor bedacht.

@ Kayleight Ik kan mij wel voor stellen dat het wachten lang duurt. Mijn man moet voor zaadonderzoek 5 feb heen en de uitslag is pas 3 weken later bekent. Het mag van mij allemaal ook wel wat sneller
    prettige dag iedereen

liefs Roelien

6. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Hoi, helaas geen goed nieuws. Follikels die er waren zijn niey echt verder gegroeid. Er zijn er wel een boel bij gekomen maar dat was niet de bedoeling. Zie ook mijn blog.. :( we gaan zo weer terug naar NL.
    Pannenkoek en roosje hoe is jullie tp gegaan?
    Roelien en Kayleigh.. Dank jullie wel. Hopelijk gaat de tijd snel voorbij zodat jullie ook snel kunnen starten!

7. roelien81

roelien81 Actief lid

9 nov 2014
    106
    0
    0
    wolvega
    Mooi balen voor je @Unicornbaby. ik heb je blog ook ff gelezen maar wat een gebeurtenissen afgelopen maand met je.
    Wanneer moet je nu terug komen.

Pannenkoek en Roosje hoe is het met jullie Tp

Liefs Roelien

8. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    @unicornbaby
    Wat ongelooflijk k#t zeg!
    Ik heb je blog niet gelezen. Wat gaan ze nu doen??

Roelien wij moeten nog even doorzetten. Volgende maand zijn wij weer aan de beurt. .. jij moet alleen nog langer wachten als ik.. maar ik kan ook niet gelijk weer beginnen. Moet eerst menstruatie opwekken dan weer. Dus duurt weer paar weken vanaf dan...

Xxxx

9. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Het heeft 3 pogingen gekost eer de katheter op de goede plek zat, de embryootjes zijn wel 3 keer in en uit de stoof gehaald...maar ze zitten nu op de plek en ik hoop dat het geen invloed op het doordelen heeft.

Maar we kregen het volgende nog te horen:
    Wat we al wisten is dat er 11 van de 13 eicellen waren bevrucht. Maar we hoorde dus dat we 2 toppers terug hebben gekregen en al 5 in de vriezer hebben, de laatste 4 zien er goed uit, maar lopen een beetje achter. Als die morgen goed zijn worden ze alsnog ingevroren.

Helemaal happy. Minimaal 5 cryo's dus. We krijgen nog een brief met het definitieve aantal

10. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @unicorn: shit shit shit
    @roelien en kayleigh: jullie gaan straks gewoon knallen.
    @pannenkoek, gezellig zo naast je:)

11. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Unicornbaby, jemig wat balen! Houd moed en vertrouw op deze arts! Ik zal voor je duimen!

@Kayleigh & @Roelien, hou vol. Het hele traject is een soort wachtbankje, maar uiteindelijk zal het het wachten waard zijn. Daar vertrouwen we maar op.

@Roosje, wat een gedoe bij jouw terugplaatsing! Hopelijk komt het toch goed. Krijg wel een beetje een houten reet van dat bankje hoor:D

12. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @pannenkoek, ik schijn een erg lange baarmoederhals te hebben en eenlangerekte baarmoeder. Net achter de hals zit het litteken van m'n keizersnee, daar bleef de katheter op hangen en knikte daar op. Een stuggere katheter bleek de oplossing. Ik hoop dat de embryootjes niet dood zijn gegaan door het steeds opzuigen en iets afkoelen en dan weer terug opgewarmd worden....

13. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Hee Roosje,

Wat een naar moment zeg, 3 x opnieuw inbrengen en dan ook nog met een stuggere pfff deed pijn of viel het wel mee? Heeft de arts nog iets gezegd over of het kwaad kan voor de embryo? Ik dacht dat het geen probleem was namelijk..

Nu duimen!!!!!!

Bedankt voor jullie support. Zaterdag weer terug voor echo nummer 4. Ik moet nu 3 x prikken. 's Morgens Gonal, begin van de avond Menopur en vlak voor het slapen gaan de Cetrotide. Ik hoop dat zaterdag wat positiever uitpakt.

14. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een gedoe roosje! Maar wow wat een opbrengst zeg!!!!! Super!!! Hoop dat ee sowieso nog een paar cryos bijkomen maar dit is alweer heel mooi natuurlijk!
    En unicorn... jeetje zeg..
    weer heen en weer.... pfoeee loop je toch ook op leeg zo... snap dat het je allemaal waard is begrijp me noet verkeerd maar dat zijn allemaal eigen kosten natuurlijk. ..
    duimen dat de volgende x goed nieuws brengt!

Enne dames op wachtbankje... suc7!

15. klavertje3

klavertje3 Actief lid

22 nov 2013
    140
    0
    0
    ziekenhuis
    Bussum
    Vandaag moeilijke punctie volgend UMC utrecht ivf lange eierstokken 10 eitjes maar wat een hel die punctie Hoe vaker Hoe stugger de eitjes worden zeiden ze

16. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ai klavertje, dat klinkt naar. Hoeveelste punctie was dit voor jou?

17. klavertje3

klavertje3 Actief lid

22 nov 2013
    140
    0
    0
    ziekenhuis
    Bussum
    3 de punctie UMC utrecht zegt ook dat het steeds lastiger wordt ivf litteken weefsel na elke punctie. Maar goed hopen dat er een plakkertje bij zit.
    Niks mis met mijn man of ik 2 mk gehad 2012 en 2014.

18. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    @klavertje3, ik zal voor je duimen dat dit de laatste punctie is geweest dan! Succes met het vervolgtraject. Fingers crossed!

19. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes klavertje drie! Dit moet m worden dan!

20. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    @roosje
    Bij mij brachten altijd eerst een slangetje (katheter) in en pas dan kwamen ze met het buisje met het embryo. Tenminste, dat is zoals ik het vanaf de tafel meekreeg. Als ik jouw verslag zo lees zou ik daar ook knap nerveus van worden en enorm van balen!

Deel Deze Pagina