My first IVF....wie nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roosje72, 23 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ano003

Ano003 Lid

17 mei 2013
    8
    0
    0
    NULL
    Ruurlo
    Wat spannend roosje, jij loopt net voor met alles.. Wou dat ik die eerste weken decapeptyl er al op had zitten! Elk stapje is er een.. En elk stapje weer dichter bij ons doel..

Heb je 'last' van bijwerkingen (gehad)?

Toi toi toi!

2. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    tot nu toe alleen een beetje branderig gevoel bij de decapeptyl spuiten en ik heb al dagen hoofdpijn. weet niet of het daarvan komt.

ik heb nog maar 2 dagen gonal gespoten, dus kan daar maar weinig van zeggen.

3. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    We gaan maandag voor de intake ik wil na al die weken Lucrin prikken nu ook wel eens beginnen!! We zijn lekker ongeduldig meiden ;).....Roosje 5 aan beide kanten klinkt goed hoor!! Hoop voor je dat ze allemaal meegroeien! En ik krijg ook altijd hoofdpijn van de hormonen! Gebruik paracetemol zetpil dan heb je nergens last van.

Succes Ano003 ik ben ook nog niet helemaal bezig. Zit ook nog in het platleggen stadium! Stap voor stap is een prima manier het is allemaal zo veel info ik laat het ook over me heen komen!

Groetjes

4. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Gisterochtend eerste fm. De ene stok 12 de andere 7...19 totaal dus! ik hoopte op 7-8. dus echt super blij. Gyn zei dat het boven verwachting was, zeker gezien m'n leeftijd.
    Allemaal 6-7 mm, maar dat is te verwachten voor cd7. Maandag weer heen voor fm 2, kijken hoeveel er dan nog mee doen.
    Bms 8 mm
    Pffff ik stuiter helemaal

5. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Dag 10 van m'n cyclus, 8ste dag van de stimulatie....Vandaag 2e follikelmeting.
    bms gemeten: 10mm netjes dus

linker eierstok: 5 stuks follikels allemaal ca 10 mm
    rechter eierstok: 7 of 8 stuks ook allemaal ca 10 mm.

Gelukkig het zijn er nu nog 12 of 13.. Vrijdag moet ik weer terug voor fm 3.

Vrijdag moeten we ook doorgeven hoeveel we terug willen laten plaatsen.

6. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Super goed Roosje daar zou ik heel erg blij mee zijn!!!

7. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Vanochtend fm3. Cd 14 Bms 15 mm Rechts: 6 follikels 13-15mm Links 2 follikels 14mm en 3 kleintjes van 11mm. Zondag terug voor fm 4. Punctie vermoedelijk dinsdag of woensdag.
    M'n vriend wil echt maar een goede terug laten plaatsen. Ik moet me daar bij neerleggen. Ik snap zijn redernatie wel, maar het voelt alsof we een kans laten liggen

8. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Sorry Roosje dat zijn nog net teveel afkortingen voor mij. Maar wat bedoel je precies? Je kiest ze toch niet zelf uit? Ik neem aan dat het ziekenhuis bepaalt welke terug geplaatst worden?Sorry misschien begrijp ik je verkeerd.....En ja samen moet je er uit komen het is een beslissing als paar elke beslissing vanaf nu mbt jullie evt kinderen. Sterkte

9. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ziekenhuis kiest ze uit, maar wij bepalen hoeveel. 1 of 2. Die keus bepaalt ook het vervolg traject.

10. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ok got it! Ligt aan je leeftijd dan...

Ik zou er wel twee willen vooral omdat ik niet denk dat mijn ene eierstok nog een een ivf traject na deze aan zou kunnen. Zitten nu al cystes in :x maar die keus krijgen we dus niet tot derde poging. Eigenlijk wel vervelend dat je daar geen zeggenschap over hebt. Tenminste jij wel dus, ik snap dat het lastig is als je vriend dat niet wilt. Er zitten wel meer risisco's aan verbonden voor moeder en kind natuurlijk. Mijn vriend wil het wel dus ik ga het toch vragen als we die kans krijgen.! Ben benieuwd hoeveel embryos je uit eindelijk hebt! Succes

11. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ik moet nog even geduld hebben. Cd 16 alweer. De follikels groeien nog altijd gestaag door.

Bms 15 mm
    Links: 1x 16mm, 1x 17mm en nog 1x11mm ( maar die doet niet mee)
    Rechts 1x19mm, 1x17mm , 2x 15mm, 2x 14mm en ook nog 3x 13 mm (doen heel misschien nog mee)

Dus al met al 8 Stuks en misschien nog 3 erbij. Ik moet morgen terug komen om te kijken hoe hard de 14 en 15 door groeien.

Afhankelijk daarvan wordt de punctie woensdag of donderdag.

12. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Klinkt wel goed hoor Roosje! Zou ik ontzettend blij mee zijn in elk geval! Heb jij ook wel eens een echo gehad en follikels geteld voor dit traject? Uit nieuwsgierigheid...Ik zit nl nog aan de Lucrin en had van de week een echo en toen telde ze er 5. Vond ik toch al heel fijn zo zonder alle stimulatie middelen. Maar het ligt er natuurlijk aan hoeveel er groeien. Hoop dat die drie van jou nog even doorzetten!
    Ben je zenuwachtig voor de punctie? Dit is toch ook je eerste punctie?

13. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Jij bedoelt een telling op dag 3 van je cyclus. Bij elke uitgangsecho. Ik heb er meestal ergens tussen de 5-7 per stok. Dat is best netjes zegt de gyn.

14. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja ik heb geen cyclus Roosje dus ik weet niet of het dag 3 is :(hahaha maar inderdaad is het wel een uitgangsecho. Ok dat klinkt wel gelijk dus dat is goed! Ik heb ook maar 1 eierstok dus put al mijn hoop daar uit ;)

15. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Bms 15 mm (nog steeds)
    Links: 1x 17mm, 1x 18mm en nog 1x12 mm (maar die doet niet mee)
    Rechts 1x20mm, 1x18mm , 2x 16mm, 2x 15 mm en ook nog 1x 14 mm (doen heel misschien nog mee) en2x 13mm (doet vermoedelijk niet meer mee)
    Dus al met al 8 Stuks en misschien nog 1 of 3 erbij.

De laatste gonal vanochtend gezet, morgen nog decapeptyl en om 22:00 pregnyl......

Donderdag ochtend om 9:00 de punctie. Echt serieuze naaldstress en ei stress....er zal toch wel wat inzitten?

16. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Het is achter de rug, de punctie. Ik vond het mee vallen. Wordt geen hobby, maar buiten de eerste 2 prikken door de schede heen is het best te doen. Bij de echo vooraf bleek dat de kleintjes ook nog mee waren gaan doen. Totaal 13 follikels. 9 rechts en 4 links. Ik loop nu dus niet meer scheef. M'n vriend is nu met de eitjes op transport naar Zwolle. Dan horen we hoeveel eitjes en zwemmers er mee doen.

Zaterdag word ik gebeld of er bevruchtingen zijn en of de tp zondag of maandag wordt. Dinsdag horen we of er eventueel cryo's zijn. De 29 ste mag ik officieel testen.

Ik laat straks nog wel even weten wat de oogst was.

17. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Tadaaaaaa!

11 eitjes
    8 miljoen zwemmers

18. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    9 van de 11 eitjes bevrucht!

Ben als een kind zo blij:D

19. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Wow Roosje dat klinkt allemaal heel erg goed zeg! wat veel bevruchte eitjes dat is echt heel erg fijn. Hopelijk worden het allemaal mooie 8 cellige embryotjes en kun je nog wat invriezen. Snap dat je blij bent:D
    Ik ben als de dood voor de punctie maar zover zijn we nog lang niet:)...Wanneer heb je terugplaatsing?

20. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ik was ook schijt benauwd voor de punctie, maar het viel echt reuze mee.
    Ik heb zondag om 12:15 terugplaatsing.

Deel Deze Pagina