Ik moet tot 18 dagen na de punctie doorgaan, dan mag ik ook testen, als er natuurlijk geen menstruatie door is gekomen
Dank je wel! Ben behoorlijk nerveus al. Heb echt geen idee wat ik kan verwachten. Zo koffer inpakken en richting hotel rijden. 8 uur moet ik me nuchter melden. Pffff... alles voor het goede doel
Unicorn wat fijn dat de punctie onder een roesje gaat vind het echt niet menselijk zonder. Sterkte en hopen op mooie embryo's als resultaat. Daarna gauw naar huis en lekker jè bedje in
Thanks allemaal! Ben erg nerveus maar ook op een positieve manier.. of we terug rijden morgen hangt af hoe ik uit de narcose ga komen. Ik krijg een ander en zwaarder middel ivm heel veel follikels en allergie voor soja. We gaan het wel proberen maar anders blijven we nog een nachtje. Bedankt voor jullie support! X
Unicornbaby heel veel succes vandaag! Dit is waar je t voor hebt gedaan al.die ritjes! Nu op naar mooie bevruchtingen! Xxx
Hoi, ben er! Ze hebben me een zwaarder middel gegeven. Heb ondanks de narcose veel pijn en heb moeite met plassen. Had iemand hier ook last van? Gyn zei dat ik erg mobiele eierstokken heb waardoor ze flink hebben moeten duwen en trekken.. het was maar goed dat het al onder narcose was anders had hij me ter plekke onder zeil gebracht omdat het zo pijnlijk zou zijn. Ik zal er vandaag en morgen ook nog pijn aan hebben en mijn buik zal opzwellen. Ik mag vandaag en morgen weinig doen. Veel drinken en rusten. Minder nieuws is dat er van die 30 follikels maar 6 eitjes zijn geoogst. Nu hopen op goede eicellen en bevruchting. Hoop zooo dat het allemaal niet voor niks was betere nieuws is weer wel dat als er een goede bevruchting en celdeling plaatsvindt, ik wel deze week een zeer waarschijnlijk tp krijg! Maandag wordt ik hierover gebeld. Geen idee hoe ik het tot dan moet volhouden Ik ga nu weer slapen. Bedankt voor jullie support x
Fijn dat alles achter de rug is Ik had laatste punctie veel pijn ze moesten Ook duwen omdat de follikel verplaatste Heb 2 dagen last gehad en pijn met plassen Heb alleen zetpil em plaatselijk verdoving trouwens gehad rust goed uit En hopen op goede bevruchtingen
@unicornbaby. Doe maar lekker rustig aan. Laat je maar lekker verwennen door je mannetje Liefs roelien
Wat naar dat het zo moeizaam is verlopen bij je! Inderdaad je lekker laten verzorgen door je mannetje! Wij duimen voor een goede bevruchting en deling van de eitjes, alle 6!!! Nog twee nachtjes, dan is het maandag, heel veel slapen, dan is het zo voorbij!! Liefs
@unicorn, gelukkig een narcose. En dat pijnlijke gevoel kun je de eerste 2 dagen zeker nog houden. Het is een teken van je lijf dat je echt rustig aan moet doen. Moet je nu met de utro beginnen?
Dank jullie wel allemaal! Echt super lief. Morgen moet ik met de utro beginnen maar ik twijfel om dat nu al te gaan doen.. heb ze toch al en lees overal dat je op de dag van de punctie moet starten.. Prettige gedachte dat ik niet de enige ben die moeite heeft met plassen. Had er niet eerder over gelezen dus maakte me daar erg druk over. M'n lief zorgt erg goed voor me. Heeft de gyn vanmiddag nog op het nood nummer gebeld omdat ik zoveel pijn had. Maar dat schijnt normaal te zijn, zeker omdat er ruim 30 follikels zijn geprikt.
Met zoveel follikels moet je ook verdacht zijn op overstimmulatie. Zorg dat je veel drinkt, water, thee, bouillon. Maar zeker 3 liter. Omdat het plassen pijnlijk is zul je geneigd zijn minder te drinken. Je plas moet licht van kleur tot bijna kleurloos zijn.