Hè roosje mijn 1e streep was ook zeer licht na enige tijd pas De volgende dag ook weer en daarna donkerder Ook kruidvat 2 v 5 daarna heb ik ook nog clearblue gedaan Heb je foto ik weet niet hoe ik hem moet plaatsen anders had ok de mijne kunne laten zien
Ik wacht nog even met testen tot woensdag (de dag dat ik eigenlijk pas mag testen). Vandaag voel ik voor t eerst wat in m'n buik, maar t lijkt erop dat ik ongesteld ga worden...
gisteren 14 dpo getest, met 4-5 minuten zag ik nog niets, alleen een roze waas. na 10 minuten stond er een streepje. vanochtend weer getest. met 5 minuten een tuurstreep in de roze waas. na 10 minuten de linker foto. rechts samen met die van gisteren
bloedonderzoek krijg ik volgens mij niet, ik ga nu pas donderdag weer testen. dan mag ik de kliniek bellen als er nog steeds een streep staat...die streepjes van mij zijn niet erg betrouwbaar gebleken
Oh wat spannend roosje! Ik vind de streep van vandaag wel duidelijker. Ik blijf duimen voor je meis! Pannenkoek hou jij het nog vol? Ja ik krijg idd een blasto, super spannend. Ze zeggen dat je meer kans maakt maar op andere plekken lees je juist dat het niks uitmaakt. Vraagje over de tp, wat voel je hiervan? Heb ooit een katheter gehad ivm water echo en die deed zooo Veel pijn. Mijn gyn zegt dat dit katheter Veel dunner is maar ja... kunnen jullie zeggen wat je ongeveer voelt/ervaart? Ik ben nog niet gebeld #blijven duimen x
Dank je wel Unicornbaby. Ik weet niet of het vergelijkbaar is als met IUI, maar als dat zo is, dan stelt het echt niks voor! Eendebek erin en het slangetje erin... *blijft-duimen-voor-jou!*
14 stuks!!! Ben super happy! Donderdag weer terug voor een echo en dan waarschijnlijk zaterdag of zondag de punctie! rechts: 1x 10 mm, 1x 16 mm en 1x 14 mm links: 1x 20 mm, 2x 17 mm, 2x 15 mm, 2x 14 mm en 3x 12 mm