Hee roosje Zo waren de eerste van mijn okk Als iemand me kan vertellen hoe ik een foto moet plaatsen kan ik het laten zien
Hier nog geen menstruatie, morgen testen, ben benieuwd. Toch hoop ik stiekem op een andere uitslag dan zondag...
@pannenkoek....wie weet, ik had gister niet eens binnen de tijd een streep, in feite een negatieve test een dag eerder en hij was misschien wel omo wit geweest.
Unicorn de tp voel je niks van ja weet je er zijn mensen die een eendenbek al pijn vinden doen maar verder voel je echt niks xx
Oh Pannenkoek wat gaaf!!! Wow Wow Wow!!!! Amy vandaag weer fm toch? Succes! Ik ben nog niet gebeld. Ben wel heel nerveus....
Yeaaahh pannenkoek, GEWELDIG nieuws!!! Gefeliciteerd!!! New, morgen Unicornbaby! Samen met jou nerveus aan het zijn! Nog één nachtje moeten we slapen! Maar ik duim het meest voor jou dat het goed gaat!! Gaan jullie dan vanavond weer naar Mercure?
Ohh morgen Hihi dan moet je je handtekening aanpassen Spannend dan voor ons beiden! Nee we doen het nu andersom. Normaal gesproken gaan we en avond van te voren maar nu moeten we er pas 3 uur zijn en ik wil juist na de tp niet terug rijden. Dus doen we do op vr een nachtje mercure. Ze kennen er ons al bij naam haha Gister huilbui gehad. Ik ben alle hoop kwijt voor deze ronde. Mijn lief zei toen dat ik vergat dat zijn genen er nu ook bij zaten en dat ik wist dat hij nooit opgeeft. Dat klopt idd haha dus dat beurde me een beetje op. Ik weet dat 3 Emmy's toch 3 Emmy's zijn maar van meer dan 30 follikels vind ik het zo'n klap in m'n gezicht. Stom ik weet het.
Ohh, lekker dom van me! Zal ik doen! Ik had gisteren ook een huilbui. Had het gevoel dat ik alles alleen moest doen *lang.leve.de.hormonen!* Heerlijk dat jullie daar super relaxt blijven na de TP! En dan net zo'n mooie test als Pannenkoek over 2 weken!!!!
Indd je heb er maar 1 nodig unicorn Ik had mijn hoop ook al opgegeven Aangezien ik geen ei reserves meer heb En dus ondanks alle hormonen spuiten enz Ik gemiddeld ma 4 follikels kan hebben Ik duim voor je spannend