Gefeliciteerd Pannenkoek en Roos! Wat een goed nieuws!!! Ik heb vanmorgen eerste echo gehad samen met de wensouders. De mensen in de wachtkamer zullen wel gedacht hebben.... Ik had mijn jongste zoon ook mee. Die bleef in de wachtkamer met haar man en wij gingen samen voor de echo. Het zag er goed uit. Haar baarmoederslijmvlies werd al wat dikker. Ze gebruikt nu sinds twee dagen progynova en het was nu 3,2 mm dik. Ik weet niet precies hoe dik het moet worden maar de verpleegkundige zei dat het goed was. Ik had zoals ze nu kon tellen 10 eiblaasjes. Vanaf morgen 150 menopur spuiten.
Wouw Roosje dit is super naar z'n rare tp ben ik super blij ben voor je Pannenkoek ik ben ook blij voor jou hoop nu lekker genieten Dames Liefs Roelien
Super blij voor jullie meiden ik ga bijna Door het bankje heen van het wachten hihi maandag maar denken niet dat ik dat red,,,,,,
Jaaa roosje Zie je nou wel Gefeliciteerd ziet er goed uit Spannend Ik geloof bij me zelf ook nog steeds nit Kom omdat echo zo laat heb
Meiden succes met de tp jullie gaan er ip niks van voelen binnen 5 minuten sta je in utrecht umc weer buiten. 19 februari gaan wij naar Dusseldorf om eens te praten over mogelijkheden en kansen daar ondanks onze 7 dr oetkers inde vriezer
Gebeld naar de kliniek vandaag (kon het niet laten) en ze 'leven' nog... 2 zijn nu morula en 1 in een vroeg blasto stadium. Morgen dus de tp. Ben zo zo zo benieuwd en vind het zo spannend... ben ook zwaar emotioneel maar dat zal vast door die geweldige utrogestan komen....
Succes lieverd die emoties s komen ook van het prikken enzo zit nog allemaal in je lijf lekker laten gaan komt goed x
Meiden, wat gaan we allemaal lekker! Goede puncties, tp's en heerlijk emotioneel ! Roosje, fijn dat we de diepvriesronde voorlopig kunnen overslaan, nu weer uitkijken naar de eerste echo! Die heb ik met 7 weken, de 23e februari. Spannend! Het traject bestaat wel veel uit wachten hè?! Ik duim voor jullie allemaal lieve meiden!!!
Bij mij is de tp gedaan, ik vond het doodeng maar dr. C is zoo lief.. zo rustig met die eendenbek ook echt super. Kunnen ze in NL echt wat van leren! Onze embryo is een top embryo. Toen de laborant hem/haar kwam brengen zei ze dat ie al uit de schil aan het kruipen was. Nu duimen!!! De andere 2 doen het ook nog goed en als dat zo blijft dan worden ze ingevroren. Ook een mooie foto mee gekregen. Ben erg happy en emotioneel!
Yeah fijn om te horen Nu hopen dat deze top embryo moooi blijft plakken Duimen voor jullie En duimen dat de andere ingevroren worden Xx
Unicornbaby. Veel plezier op het wacht bankje. Ook mooi dat je een lieve gn had is ook wel prettig denk ik. mijn man zijn zaad moest vandaag naar zwolle. Hij vond het geen prettig idee. Hij was blij dat ik mee was. Voor mijn gevoel doe je alles samen. Dus ook dit. Nu weer op het wachtbankje Over 3 weken krijgen we daar de uitslag van. ik hoop dat we dan ook gaan beginnen. Liefs Roelien
Spannend Unicornbaby en roelien!! Zaterdag heb ik de punctie! Heb alleen misschien iets stoms gedaan. Pregnyl injectie al klaargemaakt, moet hem om half 10 zetten, maar las dus later dat hij meteen na het maken gezet moet worden... maar ja, dat gaat dus nu niet meer... Wat zeiden ze bij jullie ervan in het ziekenhuis?
Nee hoor je mag hem net als je andere spuiten zowieso half uur voor zetten eruit halen dan doet ook minder zeer Volgens mij is veen probleem als hij klaar is gemaakt hoor Anders bel je ff naar ziekenhuis
Hoi dame! beetje druk gehad laatste dagen en k lees allemaal goed nieuws ineens!'Super! Gefeliciteerd pannekoek en roosje!'En unicornbaby wat een goed nieuws! Officieel op het wachtbankje dus nu. Poro mooi aantal toch tot nu toe. Vind je het spannend? Chantie nog even volhouden en dan kunnen jullie je wondertje bekijken.... Amy succes zaterdag! gaat helemaal goedkomen! Hier ff wat minder nieuws weer....' Vnadaag zh geweest en idd weer een follikelcyste.... Al ruim 4 cm groot.... dus vandaag pregnyl moeten zetten zodat ie springt dus op zn vroegst over twee weken pas menstruatie. De cryo terugplaatsing gaat nog wel even duren dus... Erg balen! Mocht hierna wel een ivf nodig zijn nog dan krijg k wel al gelijk een prikschema mee omdatik totaal geen cyclus heb en ook nog eens cysten aanmaak.... pfff zo vermoeiend.... Baal ervan. Lichtpuntje is wel de cryos uit erasmus hebben 70 procent overlevingskans en kans op zwangerschap is 30-35% dus wel hoog allemaal. Maar voorlopig weer twee weken wachten..... liefs
@unicorn, fijn dat t er zo goed al uitzag en dat t zo fijn ging. Ik houd het verder FF kort. De foto spreekt voor zich. Ben erg verdrietig
Oh roosje.... K duim dat t komt doordat er niet nog een extra dag tussen zit en hij vandaag weer donkerder is... Dikke digiknuf....