Hè Roosje, dat is natuurlijk niet de bedoeling... Die streep moet juist donkerder worden!!! Ik blijf nog even duimen hoor!!!
Kak, Klavertje! Heel veel sterkte en een dikke digiknuff!! Hopelijk vinden jullie het geluk in DD!! Laten jullie de 7 cryo's transporteren naar DD?
Ach ja scheelt weer testen ga gewoon door de utrogestan heen bij mij. We willen daar gewoon is praten er is in Nl niks mis bij mij en bij mijn man, 2 keer zwanger geweest mk met 8 en 6 weken wil weten of hun verder onderzoek kunnen doen of iets.
4 cm! jemig, heb je er ook veel last van? Wel fijn dat de kansen zo hoog zijn, dat is best hoopgevend.. jammer dat je nu weer twee weken moet wachten. Bleghhh knuff
Da's gewoon k*t klavertje....hier nog niets, maar ik ben ook binnenkort de klos. Gedeelde smart zullen we maar zeggen.
Het valt nog wel mee, maar ik kan aan niets anders denken, dus ik zal wel slecht slapen vannacht. Ik maak me nu weer druk om wat ik aan moet trekken... Iets van een joggingbroek een goed idee? Of kan ik prima een spijkerbroek aan? Hoop dat jullie wat wijzer worden in DD Klavertje! En Roosje, ben nog steeds verdrietig om je test! Echt niet leuk
Ik had ook een joggingbroek aan. Alles zo los mogelijk met zo min mogelijk druk (elastiek / knopen etc.) op mijn buik.
eh.. ik droeg hele warme sokken kreeg ik nog een compliment over En ik drink graag verse gember thee (gember in stukjes snijden, heet water erover en opdrinken). Ze zeggen dat dit je ingewanden opwarmt en dus ook je bm. Of het helpt weet ik niet maar baadt het niet schaadt het niet en ik vind het heerlijk. Verder vooral laten verwennen en knuffelen door je liefje. Ik weerde hem eerst af maar je doet het samen en zijn rust hielp mij ook weer.. beetje over je heen laten komen maar.. komt goed! Veeeel sterkte en succes. Hoe laat moet je?
Dank je wel!! Half 9 moeten we ons melden, dus half 8 al in de auto, vroeggggg!!!! Half tien is de punctie. Gember lust ik niet zo graag, hihi...
Had gewoon een spijkerbroek aan hoor de dag van de punctie vind een joggingbroek meer iets voor thuis of de sport school. Succes morgen