My first IVF....wie nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roosje72, 23 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja ik ga denk ik toch om een roesje vragen. Ik had bij de echo vorige week al tranen over mn wang rollen van de pijn. Ik denk dat het ook door de cyste komt. Maar ja we zien wel. Ik ga in elk geval voor je duimen onwijs spannend!!!!!!

2. Ano003

Ano003 Lid

17 mei 2013
    8
    0
    0
    NULL
    Ruurlo
    Hallo meiden,
    Daar ben ik weer na even niet op het forum te zijn geweest, ondertussen roosje heb jij de punctie achter de rug! Wat fijn dat het meeviel en wat een fantastisch resultaat! Succes met wachten nog, hopelijk worden jullie straks beloond en sluiten jullie het jaar mooi af!

Vandaag 2 weken bezig met de decapaptyl. Het spuiten kostte me wel even moeite in het begin zeg, sjonge. Niet ineens zozeer het spuiten zelf maar de strijd met mezelf vooral; zo tegen natuurlijk om jezelf te spuiten! Ondertussen lukt het me overal, als ik maar iets van ijs heb om de plek een beetje te verdoven (al is het maar voor mijn eigen gevoel) werkt bij mij super! Ik prik ze er zo in! Wat moet je toch een hoop overwinnen eigenlijk.. Maar goed, alles voor het goede doel natuurlijk!
    De 'Menstruatie' is ondertussen nog niet geweest of komt misschien wel helemaal niet (meer?) ik ben namelijk al vrij vroeg begonnen met deca, namelijk op de 16e dag na eerste dag menstruatie. Is dit een normale reactie? Ik weet dat elk lichaam anders reageert maar ben zo benieuwd of het afhankelijk is wanneer je dan mag gaan starten met de stimulatie, mijn geval gonal-f. Woensdag hebben we de eerste echo om te kijken of alles rustig is en dan hoop ik toch wel een keer naar de volgende stap te mogen, helemaal ivm de winterstop. Zorgt trouwens ook voor de nodige stress..
    Ben benieuwd! Spannend dus even woensdag..
    Ga nu weer even mee lezen en schrijven, nu ik er zelf midden in zit, kan ik dat wat makkelijker.
    Fijn weekend allemaal!

3. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ik weet niet hoe het werkt met de ronde voor de IVF al te gaan spuiten. Maar in de bijsluiten van de deca staat dat je menstruatie er van weg kan blijven.
    Ik vond de deca spuiten het minste om te zetten. De gonal en de pregnyl zijn echt veel dunnere naalden. Bij de deca lijkt het wel of er weerhaken aan zitten. Ik moest echt duwen om m erin te krijgen en trok m'n huid helemaal mee bij het verwijderen...echt rot spul

4. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Hé Roosje, morgen terugplaatsing toch. Veel plezier ensucces en sterkte met wachten;)

5. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja ik gebruik Lucrin is hetzelfde idee als de Deca en dan ben je niet ongesteld en gebruiken ze een fictive cyclus. Met de uitgangsecho bepalen ze wanneer je de stimulatie begint. In mijn geval door de endo spuit ik al 10 weken Lucrin en mag ik de derde week van de laatste maand starten met de rest. Spuiten is raar de ene keer voel ik niets de volgende keer heel pijnlijk.

Roos succes met de terugplaatsing morgen!

6. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Er zijn 2 teruggeplaatst. Een goede en een goede redelijke. Geen cryo's.
    Blij met de 2 aan boord en hopen dat in elk geval eentje blijft plakken, maar toch een klein beetje teleurgesteld dat er geen cryo's zijn.
    Vond het best een emotioneel moment...ik ben nu gewoon een beetje zwanger en wel van een tweeling.

7. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Roosje ik las het bij een ander onderwerp net. Hoeveel waren er nou bevrucht? Ik dacht 9 toch....Ik begrijp dat het dan best een teleurstellend resultaat is dat je geen cryo's hebt. Hebben ze daar nog een reden voor gegeven of hoor je dat allemaal verder niet? Wel fijn dat jullie uiteindelijk voor twee emmy's zijn gegaan. Concentreer je daar maar gewoon op want misschien krijg je wel gewoon een tweeling en heb je die cryos helemaal niet nodig! Succes met het wachten!!

8. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ja ik had 9 bevrucht van de 11. Ik had echt gehoopt op een paar cryo's.
    Ze zei alleen dat er geen cryo's waren en dat die er ook niet zouden komen naar haar mening. Ze waren niet goed genoeg. Hoe erg niet goed weet ik niet. Ik werd nogal overvallen door de mededeling.

9. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    ik kwam net thuis en er lag een brief op de mat van t ziekenhuis.....bij nader inzien 2 cryo's ipv geen een. Na de negatieve reactie bij de terugplaatsing hadden wij dit nooit meer verwacht.
    Ik ben zo blij, kan wel janken:p

10. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Nou ook bizar zeg. Fijn dat ze eerst zo even een mededeling doen dan. Maar goed uiteindelijk heerlijk nieuws uiteraard dus van harte gefeliciteerd Roosje. Hoe gaat het verder?

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hoi meiden ik heb hier nog een nieuw dagboek om het traject bij te houden..Iemand die ik blij kan maken.. Hoef er niets voor te hebben :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,3 KB
      Weergaven:
      2
  12. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    He Sammy,

Ik heb zeker interesse ik was eigenlijk op zoek naar iets waar ik alles in kon gaan bijhouden!
    Hoe kom je daar aan? Kun je dat ergens kopen? Ik wil hem wel overnemen! Misschien verzendkosten even regelen?

13. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    De achtbaan is allerverschrikkelijkst. Ik dacht dat het t zelfde zou zijn als iui, maar ik vind dit veel heftiger. Ik kan hetgewoon niet uit m'n hoofd zetten en ga. Van totale hopeloosheid naar heel hoopvol en weer terug.

Heb steeds buikpijn, maar dat gaat ook steeds weer weg. Ook heel veel afscheiding, niet alleen utro prut, maar heel waterig.

net lag ik op de bank en m'n dochter liet zich zittend vallen op m'n onderbuik. Echt een felle steek in m'n buik. Zou dat kwaad kunnen?

14. roelien81

roelien81 Actief lid

9 nov 2014
    106
    0
    0
    wolvega
    Hallo dames,
    Ik lees net allemaal jullie verhalen. ik ben Roelien en ik heb drie prachtig dochter uit mijn eerste huwelijk maar omdat mijn huwelijk heel slecht was. En mijn ex partner wel 5 kinderen wou heb ik besloten om mij te laten steriliseren. Dat heb ik laten doen in 2006. in 2012 liep mijn huwelijk op de klippen. Ik heb ondertussen een hele lieve vent weer gevonden hij heeft een ook kind uit een eerdere relatie. Maar we willen eigenlijk heel graag iets van ons samen. dus we zijn naar de GN geweest en het verhaal voor gelegd en die heeft mijn door gestuurd naar het Isala kliniek in Zwolle. nu wachten we al een paar weken op een brief van Isala.
    We kijken er heel erg naar uit om met de IVF te starten.
    ik wens iedereen ook heel veel geluk toe.
    @ roosje hoe is het nu eigenlijk met jou. heb je nog buikpijn.

liefs Roelien:)

15. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Dag allemaal,
    Mag ik hier meekletsen?
    Hier ook bezig met ivf. 17 november een tp gehad.
    Ik vind het heel spannend. Maar door af en toe bloedverlies en afnemende klachten aan borsten en toenemende buikpijn klachten heb ik de hoop voor deze ronde een beetje verloren. Pff wat slopend allemaal.
    Ik mag zondag 30 november testen.

16. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    @roelien
    Wat spannend zeg.

@roosje
    Hoe voel jij ke nu en wanneer mag jij testen?

17. roelien81

roelien81 Actief lid

9 nov 2014
    106
    0
    0
    wolvega
    Hallo Dames,

Door alle blijheid ben ik vergeten te vertellen aan jullie. Dat de verwijsbrief in de Isala kliniek binnen is. en dat we binnen 2 weken een uitnodiging hebben en dat we in Januari Februari gaan beginnen. Spannend.

@lovetobeamom best wel spannend voor jou. je bent vast aan het aftellen en de dagen weg aan het kijken. succes

Liefs Roelien

18. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ik had dezelfde symptomen, maar ook hier is de gevoeligheid in mn borsten helemaal weg ondertussen en de lage rugpijn en buikpijn lijkt steeds meer op de rode heks die aanstaand is. Ook heb ik echt heel veel waterige afscheiding en ben ik stront sjagerijnig...allemaal slechte voortekenen bij mij.
    ik mag de 29ste testen, ik heb zondag een een vaag positieve test gehad, maar mijn lijf schreeuwt ondertussen dat ie ongi wil worden. de utrogestan houdt het tegen. Ik twijfel enorm of ik de utro nog wil doorgebruiken tot 1 december. dan wordt ik namelijk 3 december pas ongesteld en dan red ik een eventuel cryo tp niet meer voor de kerstsluiting als mn eigen cyclus wat vertraagd is door alle hormonen van deze ronde. Ik voel me vandaag leeg en verslagen. ik heb niet meer getest, maar denk serieus dat dat niet meer nodig is.

19. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    gefeliciteerd. fijn dat je van start mag. spannend he?!?!?!?

20. roelien81

roelien81 Actief lid

9 nov 2014
    106
    0
    0
    wolvega
    @roosje
    Ik ga voor je duimen.
    Lekker rustig aan doen als dat mogelijk is

Deel Deze Pagina