Zo wauw 9 bevruchtingen Waarom 2 weken wachten ?? Bij mij hoorde ik dat de dag na tp Ik heb 1 cryo Ma had ook ma 4 follikels en 3 eitjes 2 bevruchtingen Zeer goed gedeeld beide 1 terug geplaatst Nu zwanger van 1 in vriezer
@amy, mooie score! En een knappe Emmy aan boord! De eerste ivf zeiden ze dat er geen cryo's waren bij ons, een dag later zijn er toch nog 2 ingevroren. De 2e ivf, zeiden ze bij de tp dat ze er al 5 hadden ingevroren en een week later kreeg een brief met het uiteindelijke totaal. Ze kijken altijd zo lang mogelijk of er nog goede zitten om in te vriezen.
unicornbaby houdt moed! Het kan gewoon allemaal! Amy super zeg! Ik weet niet welk zh je loopt maar bij mij ia het protocol voor cryo's ook heel streng. Had 5 bevruchtingen 1 tp en uiteindelijk maar 1 cryo. Mooie Emmy aan boord nu. Succes met de wachtgelden! Ik nog ruim 1,5 week wachten op hopelijk eindelijk mn menstruatie. Anders alsnog aan primolut en dan duurt t weer 10 dagen langer! Grrrr 😤
Meiden, super bedankt voor jullie lieve woorden en het support. Fijn dat jullie er nog vertrouwen in hebben. Ik niet namelijk. Waarom zou ik na 10 jaar de illusie hebben dat ik bij de 1e tp van maar 1 emmy al direct zwanger zou zijn? Ik voel ook helemaal niks dus tja... ik ben me al aan het berusten in ivf 2 over 2 maanden. Amy wat een super score! Wanneer is nu jouw nod/wanneer mag je testen? Pannekoek Hoe voel je je? Roosje heb je al informatie over de volgende tp? Kayleigh hopelijk komt het snel!
Hee unicorn Wanneer mag je testen? Dat je neit voelt zeg niets Ik voelde ook totaal nix En nu voel ik zoveel Knuff
Wat goed Amy! Heel veel sterkte met de wachtweken. Ik ga duimen voor je Unicorn dat je toch genoeg hebt aan deze Emmy. Wanneer mag je testen?
Oh ,ik zie net 15 februari. Nog een paar dagen zenuwen. Ik voelde ook niks aan het begin van mijn zwangerschappen. Dat hoeft echt niks te zeggen. Hier vanmorgen echo gehad. Recht 9 follikels en links 7. Ze waren nu tussen de 10 en 12 mm. Hopen dat ze allemaal doorgroeien. Vrijdag weer echo.
15 februari inderdaad maar mijn testdrang is volledig weg terwijl ik zaterdag een shitload testen had gekocht. Weet je, natuurlijk zou het fantastisch zijn, meer dan, maar na 10 jaar geloof ik niet zo in geluk of kansen. Zeker niet na 30 follikels en een enthousiaste gyn met uiteindelijk maar 1 emmy. Maar wie weet helpt jullie positivisme Xx
Snap je wel hoor unicorn Lijkt me ook erg moeilijk En geloof je dat je vertrouwen weg is En dat je geen testdrang nu heb We blijven voor je duimen op positief Test
vanochtend controle gehad. Beide stokjes rustig, nog een beetje prut in de bm holte, maar dat wist ik zelf ook wel ( nog steeds ongi) ik mag door voor de cryo ronde volgende week vrijdag terug voor fm en bms meting. 2 cryos willen we terug. intussen zoekt de gyn uit wie de labfase kan doen als ik na mn verjaardag start met een (hopelijk niet noodzakelijke) 3e ivf poging. Alle scenarios gaan we bekijken. Hopelijk doen we dat voor niets. maar het geeft mij rust als ik mn opties ken.
LEDEN: Amy1987: 27 jaar / IVF 1 Kayleigh2007: 30 jaar / IVF 1 Pannenkoek: in de 30 / ICSI 1 Poro: 35 jaar, IVF 1 / Eiceldonatie Unicornbaby: 36 jaar / IVF 1 Roosje72: 42 jaar / IVF 2 Klavertje3: Roelien81: AFSPRAKEN: Pannenkoek: 23 februari echo / zwanger! Roelien81: 26 februari: Voor tweede intake terug komen NOD: Unicornbaby: 15-2 Amy1987: 25-2 testdag Klavertje3: Roosje72: ZWANGER: Chantie07: 26-09-2015 uitgerekend Pannenkoek: 23 februari echo / zwanger!
LEDEN: Amy1987: 27 jaar / IVF 1 Kayleigh2007: 30 jaar / IVF 1 Pannenkoek: in de 30 / ICSI 1 Poro: 35 jaar, IVF 1 / Eiceldonatie Unicornbaby: 36 jaar / IVF 1 Roosje72: 42 jaar / IVF 2.1 cryoronde (5 eskimootjes) Klavertje3: Roelien81: AFSPRAKEN: Pannenkoek: 23 februari echo / zwanger! Roosje72: 19 februari fm/bms meting Roelien81: 26 februari: Voor tweede intake terug komen NOD: Unicornbaby: 15-2 Amy1987: 25-2 testdag Klavertje3: Roosje72: 9-3 ZWANGER: Chantie07: 26-09-2015 uitgerekend Pannenkoek: 23 februari echo / zwanger!
Met mij gaat het op zich wel goed hoor Amy Morgen testen maar je weet hoe ik hierover denk Verder valt er voor mij ook niet zoveel te vertellen haha, ik moet toch pauze houden.. vermaak me ondertussen met de bruiloft die over 6 maanden gaat plaatsvinden (aahh nog zo veel te regelen!!)
Ja, ik weet het meis. Toch hoop ik op een wonder! Ik las ook dat de pil misschien een negatieve invloed heeft? Hoe ben je daar achter gekomen? Heel leuk, voorbereiden voor t bruiloft! Heb je al een jurk? Ik ga maandag met vriendlief in ondertrouw voor geregistreerd partnerschap. Heb je al een jurk?
Daar kwam de gyn mee! Hij zei in zijn mail dat het bij mij wellicht van negatieve invloed is geweest op de behandelingen in deze ivf ronde en dat we het behandel plan zouden gaan aanpassen in ronde 2. Op mijn vraag waarom ik er negatief op zou reageren heb ik nog geen antwoord Oh leuk! Gps hebben wij ook gedaan in 2011. Met mooie kleding en ringen. Nu gaan we dat omzetten in trouwen met de hele santecraam ja ik heb mijn jurk in december gevonden spannend voor jullie om maandag in ondertrouw te gaan! Misschien wel met z'n 3tjes!!!!
Al getest Unicorn? Ik hoop dat hij ondanks je slechte voorgevoel toch positief is! Ik blijf voor je duimen!