Helaas negatief getest vanochtend. Niet eens een tuur streepje, echt he-le-maal niks. Volledig wit vlak. Morgenochtend dus met DD contact opnemen of ik met de utro kan stoppen en de pauze kan gaan inlassen. ML heeft er meer moeite mee dan ik, is zwaar gefrustreerd met als resultaat net een knallende ruzie :-/ zucht....
Ach nee toch unicorn?!?!?! En t was zo'n mooie blasto toch? Gatverdarrie...en dan ook nog een ruzie op de koop toe. Dat is niet leuk. Dikke digi knuf, en blijf praten met jl. het is ook geen kattenpies dit traject. Voor hem is het ook moeilijk.
Ontzettend verdrietig Unicornbaby! Samen praten en het verdriet een plaats geven. Op naar april en in de tussentijd je storten op de bruiloft. Vind het echt ongelofelijk verdrietig voor jullie!
Balen @unicorn! Helemaal omdat het ook nog eens ruzie oplevert. Verdriet uit zich bij iedereen anders. Misschien is zijn boosheid eigenlijk enorme teleurstelling. Het is niet anders meid. Gelukkig heb je een bruiloft te plannen, dan kun je in ieder geval je gedachten even verzetten in de wachtmaand. Dikke knuffel meis
Sterkte unicornbaby! Hier wel goede start van de week. ben eerder ongesteld dan verwacht! Dus straks bellen voor dag 10 en vandaag begonnen met medicijnen. Ben benieuwd!
Thx meiden! Woe echo om te kijken of de cyste echt weg Is en dan volg week woe eerste meting voor bms. Ben benieuwd. Hoop met twee weken ong weer op wachtbankje te zitten. hihi
Gisteren weer fm gehad. Van de 16 zijn er nog acht grote over. Beetje een tegenvaller. Woensdag moet ik weer terug komen. Zijn hier meerdere dames die menopur hebben gespoten en hoe lang moesten jullie dat spuiten?
Hoi dames Ben een tijdje niet geweest ! Heb wel alles mee gelezen en zag dat er voor sommige positief nieuws was super gefeliciteerd bij deze ! Wij hadden 12 febr de groepsvoorlichting! 13 febr gestart met de triptofem 22-02 1 e echo En waarschijnlijk rond 8 maart punctie Jeetje wat gaat het snel allemaal word nou wel echt spannend ! Unicorn wat jammer 😞 Kayleigh. Succes