Geen idee. Gister fm...1 follikel van 10mm, de rest allemaal kleiner. Als ik dinsdag nog geen heb dan moet ik weer voor fm...kijken of er wat gebeurt. In theorie zou hij maandag 16 mm moeten zijn. Ik heb m'n lh piek als m'n follikels tussen de 15-17 mm zijn, dus ik verwacht maandag of dinsdag een smiley. De cryo's zijn dag 3, dus tp vermoedelijk vrijdag of zaterdag.
Dat schiet al weer op Roosje! Hopelijk maandag idd een smiley. Misschien is het beleid per zh anders? In DD dus ook geen parfum etc. Ik ga dan idd vanavond maar douchen en dan morgen alleen wassen met water.
Oh dat schiet op Roosje, lekker! Hopelijk maandag een smile Poro; geen idee.. bij mij zeiden ze geen parfum of lotion. Dus ik ben uitgegaan van alles niet ik ben een zwart/wit meisje haha.. dus heb de avond ervoor uitgebreid gedouched en de ochtend gewoon aangekleed. Veeeeel succes morgen, je kunt het!
Geen make up en geen nagellak had ik doorgekregen in uz Brussel. Ik heb me 's ochtends gewoon gedouched en wat dagcrème opgedaan. Geen juwelen ook. Mijn bril mocht ik wel ophouden.
Goed! Punctie viel me 100% mee. Ik vond de eendenbek van te voren bijna pijnlijker dan de punctie. Rechts deed eigenlijk helemaal geen pijn, links wel maar was goed te doen. Ik kon mooi meekijken op het scherm. Leuk om te zien dat de grote blaasjes helemaal verdwenen terwijl ze werden aangeprikt. Ze hebben 9 eiblaasjes aangeprikt en ook 9 eicellen gevonden. Het zaad zag er ook goed uit en nu maar afwachten of ze ook bevrucht worden en gaan delen. Als alles goed gaat is maandag de terugplaatsing. We konden ook meekijken met het eicellen zoeken. Daarna nog even bijkomen en toen mochten we weg. We zijn nog even het centrum ingelopen en hebben een lekker broodje gegeten. Ik heb nu wel napijn, krampen enzo maar goed te doen.
Rustig aan doen en Veel drinken! Was degene voor wie je het doet er ook bij aanwezig? Wanneer hoor je hoeveel bevruchtingen er zijn? Wel spannend hoor! Het wordt steeds echter zo!
Diegene was er idd bij. We hebben alles samen gedaan. Ze is niet mee geweest naar alle fm metingen maar de eerste twee echo's moest zij ook mee om het baarmoederslijmvlies te meten. Toen zijn we ook samen gegaan. Heel bijzonder om zo'n traject samen te doen. We moesten ook allebei even een traantje wegpinken toen we hoorden hoeveel eicellen er gevonden waren. Het is toch afwachten of in elke follikel ook een eicel zit. Ik vind het ook heel speciaal dat ze gevraagd hebben of ik bij de terugplaatsing wil zijn. Ze horen maandag pas of er een terugplaatsing is. Misschien omdat het weekend is dat ze vandaag niet bellen? Want ik kan me herinneren dat ze bij de medicijnuitleg zeiden dat je na een dag gebeld werd of er een bevruchting was. Ze hebben tegen mij niks gezegd over veel drinken. Dat lees ik verder wel overal. Beetje gek....
Bij mij game over ben ik bang. Rood gespot aan de inbrenghuls van de utro.... Vriendlief is super verdrietig, echt klote om hem zo te zien. Ik had er eigenlijk woensdag al afscheid van genomen... Spannend Poro! En echt super bijzonder dat jij dit mogelijk maakt voor ze!
Amy wat rot! En polo echt super wat je hebt gedaan! Hier woe een echo gehad en mn cyste is idd weg gelukkig. Nu hopen dat woe as mn bms dik genoeg is dan is op zn vroegst zondag de tp van onze Cryo... spannend! Wat een dubbel nieuws allemaal weer hè. .. Maar wel mooi om te zien dat er wel steeds meer zwangeren bijkomen... dat is het resultaat waar we het voor doen. Liefs
Poro .. Wauw super mooi aantal eitjes nou benieuwd naar de bevruchtingen. Amy balen meid ! Heb je wel getest bloed hoeft toch niet veel te zeggen. Spannned kayleigh en wat goed dat je cyste weg is. Ik had vandaag echo om te kijken of alles goed was. Alles zag er mooi uit bms was mooi dun. Vanavond starten met 150 eh fostimon en doorspuiten met triptofem En dan 3-3 pas weer terug voor fm. Wat een rot spuit zeg die triptofem wil je prikken blijft gewoon op je buik staan
Ja die triptofem vond k ook niet fijn om te zetten hoor... Maar ene dag is beter als de andere. Vind het kant en klare wel fijn. Menopur dat mengen enzo is soms gewoon irritant... Succes
Jaa dat is zo je moet er gewoon even aan wennen. Ik ben nou me fostimon aan het klaarmaken maar had deze nog op voorraad van vorige keer! Staat dus op 01-2015 zou dat uitmaken denken jullie ?
Denk ik niet Debbi. Zou ik het beste morgenochtend kunnen testen voor de zekerheid, of zou het straks ook al wel kunnen? Ik heb testen van de action.