My first IVF....wie nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by Roosje72, Oct 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    @amy, hoe gaat het met je, heb je nog getest vanochtend? Hoe is het met je vriend?
    @roelien, succea morgen! Wat voor intake is dit?
    @roosje, ik duim voor goede ontdooiing!
    @pannenkoek, ik had ook een andere praktijk benaderd. Dit is wel erg onpraktisch! Daar hou ik niet zo van haha.
    @poro, hoe voel jij je nu? Krijg je nog medicatie of is het de bedoeling dat je lijf het vanaf hier oppakt?

We willen graag een weekje op vakantie maar op het werk van ml doen ze erg moeilijk en omdat we nu zo snel alweer mogen beginnen denken we er nu over om toch maar zo snel mogelijk te starten met ronde 2 om geen tijd te verspillen! Mijn leeftijd tikt ook door en het zicht op een groot gezin neemt toch steeds meer af. Deze week weten we meer!

2. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

Mar 25, 2014
    1,421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Spannend Roelien! Wat krijg je dat te horen?

Balen Kayleigh!! Hoe komt dat vocht daar dan?

Pannenkoek, echt goed om te lezen dat het zo goed gaat! En indd omslachtig! Goed dat je gelijk voor een ander kiest!

Poro, echt spannend allemaal hoor!!

Unicorn, het gaat wel goed, was vanmiddag even super teleurgesteld, want het ziekenhuis zit vol voor komende cyclus voor wat betreft een terugplaatsing. Maar het goed nieuws is, alle 8 de emmy's zitten in het vriezertje!!! Ik heb gevraagd of ik in de 'verloren' cyclus een pipelle kan laten doen. Maandag word ik gebeld door een ivf arts om dat te bespreken of het kan en mag... Ik hoop het echt! Wil gewoon graag wat doen!!

Voor jullie echt fijn dat jullie zo snel weer kunnen starten!! Misschien is het wel voorbestemd dat de baas van je man zo moeilijk doet om vakantie te geven!

3. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

Aug 31, 2014
    1,174
    0
    0
    Ingenieur
    WoW 8! Goed zeg. Dan kun je tenminste ook nog wat brusjes maken:p

4. Poro

Poro Actief lid

Feb 5, 2011
    396
    177
    43
    Wauw!8 emmy's. Wat een superscore. Daar moet toch een plakker bij zitten.

Wat vervelend met het werk Unicorn. Dan maar zo snel mogelijk verder als hij geen vrij kan krijgen.

Ik voel me prima. Ik gebruik nu niks meer. Als het goed is word ik een week of twee na de punctie ongesteld.

5. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

Mar 25, 2014
    1,421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Weten jullie nog meer dingen waarop je getest kan worden? Stollingsonderzoek, schildklier en progesteron staan ook op mijn lijstje om na te vragen...

6. roelien81

roelien81 Actief lid

Nov 9, 2014
    106
    0
    0
    wolvega
    Hallo

Kom net uit het ziekenhuis.het was allemaal duidelijk. Man lief heeft ook genoeg.
    nu moeten we weer wachten:( Op een brief van de vk. Nu maar hopen dat die opschiet.
    dan 1 maand aan d pil;) . En dan eindelijk starten.

Liefs roelien

7. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

May 16, 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn roeien! Hopen dat t snel gaat gebeuren nu allemaal

Xx

8. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

Mar 25, 2014
    1,421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ohhh Roelien, wat goed!! Maar al dat wachten hé.... Het duurt allemaal zo lang! Maar ik wacht met je mee... Een ronde wachten voordat we weer een terugplaatsing krijgen...

9. Poro

Poro Actief lid

Feb 5, 2011
    396
    177
    43
    Goed nieuws! Van de 5 emmy's die nog over waren zijn er 4 ingevroren.

10. roelien81

roelien81 Actief lid

Nov 9, 2014
    106
    0
    0
    wolvega
    @poro
    dat is ook wel lekker nieuwe dat er 4 zijn ingevroren

liefs roelien

11. Evey33

Evey33 Lid

Dec 26, 2013
    13
    0
    0
    werk 24 uur
    Goes
    Lieve allemaal,
    Ik heb zaterdag mijn 1e punctie gehad en gisteren terugplaatsing van 1 embryo.
    Bij punctie 15 folikels en daar raakten er 8 van bevrucht. Mooi resultaat voor 1e keer. Toch bleek gisteren dat er maar 1 over is. Een excellent embryo dat wel maar schrok er flink van.
    Nu zegt mijn man schat denk daar niet aan focus op degene die we hebben dan komt het goed. De rest zien we later wel. Toch blijft het door me hoofd spoken o jee dan heb ik na dit nog maar 2 kansen als andere poging verloopt. Lastig weet dat me man gelijk heeft maar ben zo bang. Wie heeft wijze raad of begrijpt dit ?

@Iedereen s6 met wachten hoe lastig het ook is.

12. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

Aug 31, 2014
    1,174
    0
    0
    Ingenieur
    Ff tussendoor: morgen geen tp. Alle 5 cryo's niet goed ontdooid. Lees m'n blog voor details. Ik ben nu ff niet in de stemming om uitgebreid te typen, sorry

13. Poro

Poro Actief lid

Feb 5, 2011
    396
    177
    43
    Nee Roosje! Wat vreselijk! Heel veel sterkte. Ik ga zo je blog even lezen.

Wat een tegenvaller Evey! Hopelijk blijft deze topper plakken en hebben jullie geen cryo's nodig voorlopig.

14. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

Mar 25, 2014
    1,421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Roosje, verschrikkelijk!! Ik heb gereageerd op je blog... Heel veel liefs Amy

15. Evey33

Evey33 Lid

Dec 26, 2013
    13
    0
    0
    werk 24 uur
    Goes
    O nee toch Roosje wat een naar bericht.
    Heel veel sterkte om deze klap weer een plekje te geven.
    Never give up the hope !

16. Evey33

Evey33 Lid

Dec 26, 2013
    13
    0
    0
    werk 24 uur
    Goes
    @Poro, thanks hoop inderdaad voorlopig geen cryo nodig te hebben. Als excellent blijvertje is dan zijn we erg gelukkig.

17. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

Mar 26, 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    @roosje, dat is echt kl@&€te... Snap dat je niet in de mood bent om een uitgebreid verhaal te typen. Echt balen meis!!! Dikke knuffel XXX

@eve, bij mij 4 follikels, waarvan 3 bevrucht en uiteindelijk 1 tp en 1 embryo ingevroren. Probeer optimistisch te blijven, je hebt er maar 1 nodig!

18. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Jemig Roosje, wat een ontzettend heftig en naar bericht!!! Hoe gaat het nu met je?? Ik heb je blog gelezen, heel triest :( Ga je nu definitief naar DD of overweeg je nog een ander zkh?

Evey; ik had 6 eicellen waarvan 3 bevrucht, waarvan er 1 over is gebleven. De rest heeft de vriezer niet eens gehaald :( Helaas is deze ene bij ons niet blijven plakken maar net wat Pannenkoek zegt; je hebt er maar 1 nodig! Wanneer is je NOD?

Poro; wanneer is 'jouw' nod?

Amy; heb je vandaag contact gehad met je gyn? En? Mag je de pipelle gaan doen? Wel echt super nieuws hoor, 8 in de vriezer, echt top resultaat!!! Ben ik stiekem best een beetje jaloers op :)

Ik ga deze of volgende week met de provera beginnen, hangt er vanaf of ML vrij kan krijgen van werk (is nog steeds niet zeker grrrr) en dan is het wachten op de bloeding en mag ik weer gaan spuiten!

19. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

Mar 25, 2014
    1,421
    1
    36
    NULL
    NULL
    He Unicorn,

Pipelle doen ze alleen als daar aanleiding voor is, dus helaas, ze willen het bij mij niet doen... Ik heb morgen een telefonisch overleg met mijn huisarts. Ik wil een doorverwijzing vragen naar het Amstelland ziekenhuis, want daar doen ze het wel, als het goed is!!

Ach meis, 8 zegt ook niets... Je ziet het super helaas aan Roosje, waarbij 5!! cryo's niet goed uit het ontdooi proces komen. Ik wil niet te vroeg juichen... Het is allemaal zo onzeker. Ik denk maar in stapjes vanaf nu...

Wat irri dat dat nog steeds niet duidelijk is! Want als hij wel vrij krijgt, dan gaan jullie op vakantie?

20. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Hey Amy,

Ik heb ook aan de pipelle zitten denken, grappig weer :) Maar mijn gyn vond dat ik dat niet moest doen. In zijn ogen had het geen nut (wat weet hij er nou van dacht ik gelijk haha, hoezo eigenwijs ;) ).

Ja, ik weet dat 8 nog niks zegt :( maar het had mij iets meer hoop gegeven als 0 cryo's :( ik kijk best met tegenzin naar de volgende ronde aan; weer prikken, fm afspraken, heen en weer naar dd om de x aantal dagen en dan de punctie in de hoop op een mooier aantal dan vorige keer... ach ja, alles voor de hoop op een kindje ooit!!!

Het is net een horde loop wedstrijd... steeds weer springen en hopen dat je de horde niet omgooit want dan ben je 'af' !

ML krijgt helaas geen vrij.. we zouden naar de kaapverdische eilanden gaan als hij vrij had gekregen, weekje zon en cocktailtjes, beetje all inclusive niksnutten maar helaas... dus dan ga ik maar van start ;) gaan we wel een keertje extra met de motor weg of kamperen ofzo!

Share This Page