My first IVF....wie nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by Roosje72, Oct 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

Aug 31, 2014
    1,174
    0
    0
    Ingenieur
    Ik heb tp in natuurlijke cyclus van cryo's, tenminste als ze ontdooien. Ik heb van mezelf een sterke eigen cyclus, mijn kliniek geeft de voorkeur aan tp in natuurlijke cyclus. Progynova wordt veel gebruikt bij geen goede eigen cyclus of als timing erg belangrijk is, een natuurlijke cyclus blijft een lichte mate van onvoorspelbaarheid houden.

2. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Hee meiden!
    Ben weer terug van vakantie! Het was heerlijk, en de week is voorbij gevlogen. Prachtig weer, goed eten, lekker veel lezen en praten. Nieuwe energie opdoen voor ronde 2. Het wachten is nu op de menstruatie en dan mag ik weer gaan prikken!
    Heb jullie wel gemist, moest erg afkicken haha.

@Roosje; wat fijn dat je van start kon gaan al! Wordt deze poging nu vergoed voor je? Hoop het! Spannend dat dit de laatste poging wordt, zet 'm op!!!! Hoe vindt je het in DD???

@Amy; wanneer mag je voor je TP gaan, is er al meer bekend over een datum?

@Poro; wat jammer zeg, maar fijn dat er nog een TP optie is!

3. Sady

Sady Lid

Jan 10, 2014
    54
    2
    8

Hallo allen,

voor de meeste van jullie zal dit bekend zijn maar ik zit er net in en wil voor mezelf dit duidelijk hebben. Wanneer geldt een ivf poging? Ik ben net begonnen met mijn 1e poging. Mij is zojuist in het zk uitgelegd dat een punctie geldt als poging. Stel ik heb 8 prachtige follikels en daaruit komen er 4 goede eitjes uit. Ik krijg 1 terugplaatsing en de restant laat ik invriezen.

De terugplaatsing heeft plaatsgevonden en (afkloppen) het is helaas niet gelukt. Het is dan zo dat ik van één van mn ingevroren embryo’s de maand (of langer) daarna een terugplaatsing mag krijgen en dit geldt nog steeds als ivf poging nr 1.

Klopt dit?

4. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

Mar 25, 2014
    1,421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Klopt als een bus!!!

Unicorn, welkom terug!! We hebben jou ook gemist! Ik reageer vanmiddag even uitgebreider!

5. klavertje3

klavertje3 Actief lid

Nov 22, 2013
    140
    0
    0
    ziekenhuis
    Bussum
    Hai Sady zijn jullie niet bij de voorlichting geweest voor ivf was voor umc Utrecht verplicht werd veel verteld etc.
    1 ivf is inclusief punctie en alle terug plaatsingen daarna 2 en 3
    Ben je na 3 ivf s zwanger en kindje gekregen maar alle embryo's op
    dan mag je weer verder met 3 ivf s en als je een miskraam krijgt na 12 weken wat ik niet hoop geld dit ook.

6. chantie07

chantie07 Actief lid

Jan 29, 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Hee klavertje
    Ik liep ook umc utrecht en wij zijn daar ook niet geweest toen want was niet verplicht zijden ze
    En degene voor wij startte was al geweest

7. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

Mar 25, 2014
    1,421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Net je blog weer even gelezen. Wat een mooi kunstwerk hebben jullie jullie laten maken in Egypte zeg! Een herinnering en een afsluiting en de kleine sterretjes voor de toekomst! Prachtig! Wanneer verwachten ze je menstruatie nu je klaar bent met die pillen?

Ik moet wachten op mijn ongesteldheid en dan mag ik starten met de progynova 3 keer per dag één pil. Ik hoop dat het 26 maart begint, maar ik las dat het de maand na de punctie en mislukte verse terugplaatsing langer op zich kan laten wachten.. Ik hoop van niet natuurlijk... Als alles goed gaat, dan hoop ik ergens half april weer een terugplaatsing te krijgen.

8. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

Aug 31, 2014
    1,174
    0
    0
    Ingenieur
    Loop in t nijbarrahus in wolvega voor de begeleiding. Ik wordt gebeld door dd voor een telefonische intake. Ik ga op de dag van de punctie er voor het eerst heen. Echter, een minder goede fm1 vandaag: 1 follikel of cyste van 15mm links en 1 van 8mm rechts+ een paar kleintjes. Het kan zijn dat deze laatste ronde een tegenvaller wordt en mocht het een cyste zijn, afgebroken wordt. Het is dan over en voorbij. Ik zie er even geen gat meer in. Die enkele grote glanzende zwarte knikker op het scherm lijkt naar me te lachen...of is het uitlachen? Meisjes, ik weet niet of ik dit nog kan....

9. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

Mar 25, 2014
    1,421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ohhh Roosje, ik heb er even geen woorden voor... Juist jij, die zo hard aan het strijden is, dan mag dit toch niet gebeuren! Wat is nu het plan? Wanneer heb je weer een FM?

10. roelien81

roelien81 Actief lid

Nov 9, 2014
    106
    0
    0
    wolvega
    Goedemorgen Dames,

Roosje dit is niet niet. wat zijn de volgende stappen.
    Unicornbaby welkom terug van je vakantie.

Ik ben gisteren in zwolle geweest we hebben de medicijnen in huis. nu wachten op mijn ongi en dan aan de pil wel een raar idee. Maar dan hoor ik ook wanneer ik moet prikken.
    spannende allemaal

Liefs Roelien

11. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

Jan 14, 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh roosje weet idd ook noet wat ik moet zeggen !
    Veel succes in dd .

Roelien spannend meid!
    Maar ik mocht meteen aan de pil beginnnen zonder op mij menstruatie te wachten .

Ik zit precies 8 dagen na mij tp wat een verschrikking dat wachten zeg!
    Zoveel kwaaltjes van de utrogestan !

12. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Dank je! Wij zijn er ook heel erg blij mee. Het voelt goed om een aandenken te hebben aan deze heftige, korte ronde. We wilden ook een kinder-tekening van de vlinder, en we zijn erg blij dat het mannetje daar dit voor ons wilde doen (hij snapte helemaal niet waarom wij dit wilden en bleef maar vragen waarom we niet een met onze namen wilden haha).

Mijn menstruatie is gisteravond op gang gekomen!!!! Dus ben helemaal blij. Vandaag ook DD maar weer bellen :)

Ik hoop dat je ook snel je menstruatie krijgt, dat het niet te lang op zich laat wachten. Heb je een regelmatige cyclus van jezelf? Het ziekenhuis houdt er nu wel rekening mee toch, met je tp? :( Ik ga duimen voor een mooie cryo tp voor je!

13. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    :$ Neeeeee!!!!! :x hoe kan dat nou, dat mag niet! Wanneer mag je voor de 2e FM? Hopelijk trekt het bij?!!! Ik hoop niet dat het een cyste is, kunnen ze daar niks over zeggen verder? Hoe lang prik je nu en moet je nu gaan bij prikken of zelfde aanhouden? Ik blijf voor je duimen hoor meis... ik snap dat je de wanhoop nabij bent na zo'n titanenstrijd maar hou vol... het is nog niet verloren! x

14. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Ohhh, Roelien fijn dat er wat schot in zit nu bij je! Spannend!! Hoop dat je snel ongesteld wordt!

15. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Debbi; nog een week volhouden!! Het is vreselijk dat wachten, maar je kunt het! :) Zoek afleiding :) Ik duim voor je!

16. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

Mar 25, 2014
    1,421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hopelijk hoeven jullie nu nooit meer zo'n aandenken te laten maken meis!

Wat fijn dat je ongi zo snel is gekomen! Goed spul die provera!

Jepz, hele regelmatige cyclus. Ja, ik sta nu ingepland voor een cryo. Ik ga er dus wel vanuit dat ik die deze ronde teruggeplaatst krijg, onder voorbehoud, want de hordeloop moet wel goed en een afgerond natuurlijk... Als er ergens iets mis gaat, dan gaat het hele verhaal niet niets door...

17. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

Mar 25, 2014
    1,421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Heel spannend meis! Moet je zelf een test doen thuis, of doen ze een bloedonderzoek?

18. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

Mar 25, 2014
    1,421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik vond dat ook zo tegenstrijdig, die pil! Ik dacht dat het was om een cyste te voorkomen, maar die had ik uiteindelijk alsnog.. Gelukkig lieten ze mij wel doorgaan. Wanneer verwacht je je menstruatie?

19. roelien81

roelien81 Actief lid

Nov 9, 2014
    106
    0
    0
    wolvega
    Hallo

Amy1987
    IK moet de 27maart menstrueren maar de afgelopen 2 maanden is het 2 dagen eerder dan geplant dus nu maar hopen dat het nu ook zo is dat is het de 25ste

20. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    zeker goed spul, die provera haha. Wat fijn dat je ingepland staat nu!
    we gaan er niet vanuit dat er ergens iets misgaat. Deze keer gaat het goed!

Share This Page