Hi ladies, Ik heb een geheime groep aangemaakt op Facebook en ik zou het leuk vinden als jullie je daarvoor willen aanmelden. Ik hoorde van de meiden in het andere topic waar ik schrijf, dat ze de de groep niet kunnen vinden via de link. Dat komt waarschijnlijk omdat hij geheim is... Als je je wilt aanmelden, wil je je Facebook naam dan in een privé bericht naar mij toe sturen, dan voeg ik je toe! Hierbij nog wel de link, maar ik denk dan niet dat het werkt... https://www.facebook.com/groups/831315560273441/
@amy heb je gepbt Hier vanochtend fm4, cd17 Bms: 14mm Links 4x 12mm 2x9mm Rechts 1x17mm, 5x 11mm en 4x9mm. De grootste zal waarschijnlijk weer overrijp worden, dus die tel ik niet mee. In elk geval 9 goede kandidaten in het 2e cohort. En nog 6 aspirant kandidaten er vlak achter. Qua groei lijkt het op ivf2, verwachte punctie cd 23, 31 maart zal dat zijn.
Hey Roosje, hopelijk gaat het goed!!! Ik blijf voor je duimen. Ego; Echo achter de rug, het ziet er goed uit; zo'n 12 a 14 follikels die tussen de 12 en 14 mm zijn waarvan 1 zelfs al 18 mm is en een ander 15!! BMS 1. Door blijven duimen dat het goed blijft gaan en niet zoals vorige keer de grotere afsterven en er kleinere bijkomen...........vrijdag terug naar DD!
Goedemorgen Dames Ik ben gisteren begonnen met menstrueren. ook begonnen met de pil. Vanmorgen heb ik Isala kliniek op gebeld. En 12 april begin ik met prikken van Lucrin 22 april moet ik weer terug komen in Isala kliniek @ Roosje en @Unicorn dit ziet er goed uit voor jullie. ik blijf duimen Liefs Roelien
@roelien: jaaa jij gaat ook beginnen voor t echie. Vandaag fm5, cd19 Bms: 14mm Links 4x 14mm 2x10mm Rechts 1x19mm, 1x15, 1x 14, 1x13, 3x 12mm en 3x10mm. Afhankelijk hoe hard hij door groeit, doet de grootste nog wel of niet mee. Maandag weer heen. Zoals t nu lijkt heb ik woensdag of donderdag punctie.
Ik lees in je blog dat je morgen de punctie hebt Unicorn. Heel veel succes! Dat er maar veel eitjes worden gevonden.
Dank je wel Poro! Morgen inderdaad weer de punctie. Ben erg benieuwd en zenuwachtig voor het resultaat... we zullen het zien! Hoe is het met jou? @Debbi, ik denk dat de meesten in de FB groep zitten vandaar
Ja, hoe was t unicorn? FF ego: Vanochtend FM 6 gehad. Cd 22. Bms: 15mm Links 3x 19mm,1x14mm en 1x12mm Rechts 1x24mm, 3x19, 3x 18, 2x 14mm en 2x12mm. Officieel 10 follikels, vermoedelijk 15. Woensdag 9:30 punctie. Maandag terugplaatsing als alles goed gaat.
Dames, We hebben dit topic verplaatst naar 'MMM clubs'. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl