My first IVF....wie nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roosje72, 23 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Hey we zijn verplaatst, wat grappig!

Hier 20 follikels aangeprikt, 16 rijpe eicellen gevonden. Word morgen gemeld over het aantal bevruchtingen dus blijft nog ff spannend 🍀 ben nog erg suf maar dat trekt langzaam wel bij.

2. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Roosje wat een mooi aantal zeg. Het lijken Veel meer follikels? Je punctie is nog steeds in DD? Je hebt gekozen voor 5 daags begrijp ik? Spannend! Ga je ook voor ah en/of de embryoscoop? Mijn duimen draaien voor je!

3. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Ik moet er nog steeds aan wennen dat we verplaatst zijn. Hoe is het met iedereen?

4. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Iedereen zit op FB, hihi...

5. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Haha ja dat is zo :)

6. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Korte samenvatting van vandaag: 14 eicellen gevonden
    Uitgebreid verslag: lees m'n blog. Het was m'n dagje wel.

7. Poro

Poro Actief lid

5 feb 2011
    396
    177
    43
    HĆØ hĆØ, ik heb jullie weer gevonden.
    Ik was het topic kwijt.

Wat een goede oogst Unicorn en Roosje!

Ik ga je blog even lezen.

8. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    haha Poro, ja.. ik was het topic ook even kwijt.. gelukkig heb je ons weer gevonden :) Hoe gaat het met jou?? En degene voor wie je dit doet? Zitten jullie nu in de cryo-ronde?

9. Poro

Poro Actief lid

5 feb 2011
    396
    177
    43
    Ja klopt. Vandaag had ze de tweede echo van het baarmoederslijmvlies maar dat was afgenomen ten opzichte van vorige week terwijl ze nu een dubbele dosis progyynova gebruikte.
    Nu heeft ze hormoonpleisters erbij en volgende week weer een echo.
    Hopelijk is het dan weer dikker anders wordt deze ronde afgeblazen.

Je gaat je nu wel afvragen hoe dik het de vorige keer was en of de emmie wel een kans heeft gehad want de vorige keer heeft ze na 13 dagen geen echo meer gehad en toen was de terugplaatsing bijna twee weken later.

10. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Nou duimen op een diepvries plakkert

@allemaal:
    Na een hele drukke dag op m'n werk, lig ik nu gevloerd op de bank.
    Vanochtend belde ze uit DD.

Er zijn uiteindelijk maar 8 van de 14 bevrucht. Ik moet eerlijk bekennen dat hoewel het een net resultaat is, ik toch een pietseltje teleurgesteld was. Hier voor respectievelijk 9 van de 10 en 11 van de 13 bevrucht, dus ik had een beetje stoekem gehoopt op een paar meer....ik realiseer me dat ik heel blij moet zijn met 8, maar hoeveel er over blijven na 5 dagen vind ik nog wel heel spannend. Als het er meer waren, dan lijkt de kans in elk geval groter.

Maar ze hebben er 2 al in de vriezer gedaan en 6 in de embryoscoop. Maandag heb ik tp om 10:30. Alsjeblieft duim dat er in elk geval 1 t tot maandag haalt....

11. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Ik duim voor je Roosje!

12. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Oef, lekker dan!! Was het een andere gyn??? Het kan soms zo verschillen per persoon wie je hebt! Wat dat betreft is het echt maatwerk / bepalend!

Hoop dat het goed gaat morgen, mijn duimen draaien!

13. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spanned roosje
    Zijn een mooi aantal zeg bevrucht !

14. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Roosje, ik hoop zo voor je dat het lukt! Dat hoop ik trouwens voor jullie allemaal!

15. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog even ego... Ik heb gisteren de uitslag gekregen van de combinatietest. Kans is kleiner dan 1:5000. We zijn erg blij en opgelucht!

16. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Gefeliciteerd Pannenkoek!! Wat een heerlijk vooruitzicht. Je zit alweer in je 2e termijn, wat gaat dat snel. Begin je er nu ook van te kunnen genieten? :)

17. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Ego; Had om 11 uur de transfer. 1 was een blasto, 1 had het niet overleefd en de andere 3 lopen achter. Ze denken niet dat deze het gaan halen maar ik moet dinsdag bellen om het zeker te weten ..

Gemengde gevoelens. Blij dat er 1 teruggeplaatst is. Verdrietig dat de rest het weer niet gehaald heeft

18. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    De rest ga je ook niet nodig hebben, je bent gewoon zwanger van een prachtige blasto deze ronde

19. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ff ego:
    Vandaag tp van 2 embryo's. In de ochtend zijn ze bekeken en toen was er 1 blasto en 1 bijna blasto (morula). Volgens de embryoloog was de morula waarschijnlijk al een blasto ten tijde van de tp. Van de overgebleven embryo's word morgen gekeken of ze allemaal blasto's zijn geworden. Dit zijn er nog 3 die eventueel nog ingevroren worden. Er zaten er al 2 in de vriezer. 1 heeft t na de eerst deling al gauw opgegeven. Morgen bellen hoeveel cryo's er totaal straks zijn.

20. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Dank je wel Roosje!
    We gaan ervoor duimen!

Deel Deze Pagina