Hallo. ik ben sinds 26 maart aan de pil en morgen mag ik mij voor het eerst prikken met lucrin. eerst mocht het vandaag maar de controle afspraak komt niet goed uit vandaar een dag later. best wel spannend. Door de pil heb ik allemaal pukkels in mijn gezicht en op mijn rug. Ik hoop dat het minder wordt. Maar ben er bang voor dat het erger hoe is het met de rest. liefs roelien
Goedemorgen dames. Ik ben gisteren met het spuiten begon en. Het valt gelukkig mee gisteren heb ik van het spuiten een grote blauwe plek over gehouden. vandaag helemaal niks. Ben wel moe. Maar hoop dat het vanmiddag opknapt was gisteren vanmiddag ook zo. Hoe is met jullie Liefs Roelien
@roelien, ik had 1xeen blauwe plek van het prijken. Dan heb je net een bloedvaatje geraakt. Gaat vanzelf weer over. Fijn dat het mee valt! En die pukkels, daar had ik ook last van, maar wat Roosje ook zegt, je weet waar je het voor doet . Succes meid!
Ik had ook heel veel blauwe plekken van het spuiten. Gelukkig valt het mee. Vandaag was de cryo terugplaatsing bij de wensmoeder. Het zag er goed uit. Ze zijn gisteren begonnen met ontdooien en ze zeiden dat er dan vaak een paar cellen verloren gaan maar dat was met deze niet het geval. Ze hebben er ook maar 1 hoeven ontdooien dus er zitten er nog drie in de vriezer. Nu maar weer duimen dat deze blijft zitten!
Yes @Roosje!!!!!!!!!!!! Voorzichtig gefeliciteerd!!! Hè wat fijn meid, je had de hoop alweer bijna opgegeven...
Te vroeg gejuicht waarschijnlijk: hcg waarde 19 dpo = 140; hcg waarde 21 dpo = 212... Te laag dus. Vrijdag weer prikken
In zit nu ziekenhuis. Voor mijn eerst uitgaans echo. En dan heb ik mij ook nog in de tijd vergist. Ik dacht hier 10.45 te moeten zijn not 11.15. Mooi op tijd haha. Dus nu maar wachten. @roos ik blijf duimen
Hallo Dames Na een uurtje te vroeg er zijn liepen ze ook nog een kwartier uit. maar ik mag beginnen met Gonal - F 150ml. alles zag er normaal uit helemaal happy . Volgende week donderdag moet ik weer terug komen en dan gaan ze zien hoe alles er uit ziet. we kijken er naar uit. Kregen we op de terug we naar huis een lief telefoontje. door hele lieve vrienden hebben wij een kleine vakantie aan geboden gekregen naar de Veluwe met de hemelvaart om even met de kinderen te ontspannen. helaas kan de zoon van mijn man niet mee. omdat zijn moeder een afspraak heeft gemaakt met haar zus. Dat hij daar mee op vakantie gaat. en omzetten moest ze niet aan denken..... Maar goed we laten de pret daar door niet verpesten.
HCG Wel gestegen, maar bij lange na niet genoeg. Waarde was nu 289... Veel te laag en veel te langzaam stijgend. Moet tussen de 48-72 uur verdubbelen, bij mij duurt dat 100+ uur. Wijst op een embryo met vermoedelijk een chromosomale afwijking. Ik moet me voorbereiden op een miskraam.