Jeetje roos ik vind dit niet leuk. ik duim ook op een klein wonder. want je bent al zo lang bezig. Duimduimduim Liefs Roelien
Goedemorgen dames. Ik kom net uit het ziekenhuis rechts had ik er 4 van 11mm links had ik er 6 van 10mm maandag weer terug komen Hoe is het met jullie allemaal.
De echo kwam overeen met 5w1d en niet met 6w1d waar ik nu zou moeten zitten. In combinatie met de bloed waardes geeft de gyn ons nagenoeg 0 kans. Verdrietig en verslagen
Update: 15:00 heb ik zelf de kliniek gebeld, senior gynaecoloog zelf aan de telefoon gehad. Mijn hcg is 780! De verdubbeling is nu 67uur...(48-72 is goed). Maandag moet ik weer heen voor echo en bloed. Ik moet volgens de gynaecoloog nog steeds ernstig rekening houden met een miskraam, maar het zou in theorie een late innesteling kunnen zijn en dat ik gewoon traag hcg aanmaak. Hij geeft met 10% kans op alsnog een goede zwangerschap. Het is wel niet veel, maar altijd meer dan niets.
Goedemorgen dames Ik ben net in het zh geweest woensdag terug komen voor weer een echo. en waarschijnlijk aankomend weekend punctie spannend. @roosje hoe is het met je. Liefs roelien
hoi meisjes, ik houd t ff kort: echo: nagenoeg geen groei vruchtzak (minder dan 1mm)is nu 5,25mm bloed: gestegen naar 1100 kans op een goede zwangerschap: 1 op 1000 Ik weet eigenlijk nu niet meer wat ik doen of denken moet. de emoties gaan van hoog naar laag...ik ben nu gewoon op.
@Roelien, spannend hoor! Heel veel succes komend weekend! XXX @Roosje, ben er stil van... Ik duim m'n duimen eraf voor je! Je bent alweer verder dan eerst, hopelijk is er nog een wondertje voor je!!! XXX
Hallo dames. Ik ben vanmorgen in zh geweest. en daar hebben we goed nieuws gehad. zaterdag heb ik de punctie. @roosje hoe is het met jou???
Gaat opzichte goed. Voer nu een sterke vorm van Struisvogelpolitiek..... Voel me zwanger, dus ben zwanger. Aai pukkemuk even elke dag en heb besloten dat we de artsen gaan verbazen.....ja dat houd ik niet continue vol, maar kom wel een heel eind
Ik web het goed door staan. Ze hebben 10 eitjes nu wachten op telefoon als alles goed is dinsdag terugplaatsing Liefs Roelien
Wat een mooie opbrengst meid! Fijn dat je de punctie naar omstandigheden goed hebt doorstaan. Nu duimen voor een plakker! XXX
Goede avond dames. Tp is goed gegaan. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Het enige wat nog gevoelig is. Is boven in mijn buik. Ik vind het een beetje op spier pijn lijken. En mijn borst en zijn gevoelig hadden jullie dat ook Liefs roelien
@roelien, dat komt door de utro... Smerig spul is t. @ pannenkoek: nog steeds zwanger.... Volgende week vermoedelijk een echo.. Kijken hoe en of wat. CB digital geeft intussen 3+ aan, weet alleen niet hoelang ik boven de 2000 hcg zit. Heb natuurlijk niet dagelijks getest. Liep steeds een week achter op schema...hopen dat dat zo gebleven is, dan zou het een late innesteling kunnen zijn en een trage starter....de kans is heel klein, maar er is een kans. Mijn borsten zijn minder gevoelig, maar wel veel steken in tepels. Ik ben savonds misselijk en heb giga veel slijm/ vocht verlies beneden. Dus..... Ik weet niet zo goed wat de stand van zaken is