Balen Roosje is toch heel erg klote. Maar wel goed dat je optimistisch blijft! Ik ga morgen voor de uitgangsecho en de eerste spuit Elonva. Kom maar op!!! Ik wil graag aan de slag want dit wachten is echt niks.
@ roosje Heel veel succes vandaag ik zal voor je duimen Lekker rustig aan doen naar de tijd. Heel veel Liefs Roelien
IK MAG DOOR VOOR DE CRYO-RONDE!!!!!!!!! ben zooooooooooooooooooo blij volgende week woensdag terug voor controle bms dikte. we laten als ze goed ontdooien allebei de cryo's terugplaatsen en we gaan ook lekker regelmatig knuffelen deze maand. dus in meest gunstige geval 3 kansen....ook heb ik een ontzettende deja vu gevoel......maar als jullie die willen weten moeten jullie ff mn laatste blog lezen
Ik heb vandaag controle gehad. Cd 12 alweer. Mijn lijf heeft zich keurig herpakt na de stimulatie van de vorige ronde, 1 mooi, lief folliekeltje in m'n rechter stok van 12 mm. Een bms van 8 mm. Dit is vergelijkbaar met m'n iui rondes, m'n ei was dan cd 15/16. Cus t zou raar zijn als het nu heel erg anders gaat. Als m'n lh piek dinsdag nog niet is geweest, dan moet ik m opwekken met pregnyl, maar de gyn verwacht dat ie zaterdag komt en ik denk zondag. We zullen zien. Het is een 4 dag oud embryo. Als ik zaterdag een smiley heb dan tp volgende week vrijdag. Als de lh dinsdag pas is, dan is tp maandag over een week
ik heb zojuist een smiley geplast. Direct pregnyl gezet en kliniek gebeld. Verwachte tp donderdag of vrijdag. Zondag starten met utro, 3 toverballen per dag.
Hoi dames Ik lees hier even met jullie mee !! Ik heb 14 januari gesprek met de arts voor ivf Ben 28 jaar 1 e kindje 3 jaar bezig ! Vind het wel steeds spannender worden
Hallo dames @ Roosje dat is ook mooi nieuws voor jou. al duimen voor je. @Debbie welkom natuurlijk. Jij ook veel succes ik heb 15 januari een intake bij de arts voor de ivf. Liefs Roelien
@debbie: welkom, gezellig dat je er bent Bij mij de voorlopige planning: 12-12 geplast en pregnyl gezet 5000IE 14-12 start 3 bollen utro per dag 18-12 tp 2 cryo's ( 4 dagen oude embryo's) pregnyl 5000IE zetten. 21-12 2500IE Pregnyl 24-12 2500IE Pregnyl 27-12 2500IE Pregnyl 05-01-2015 testen..... Een nieuw jaar, een nieuw leven?
Het verlossende telefoontje is gekomen. Allebei de embryo's hebben het ontdooien niet overleefd. Ben er kapot van.
@Roosje Jeetje wat erg zegt voor je. Wat voor stappen gaan jullie nu zetten. leef met je mee liefs Roelien
Hoi dames. Ik ben nieuw hier en ook net begonnen met mijn eerste poging ivf. Ik zit vanaf morgen in mijn tweede wachtweek. Het wachten is echt vervelend!
Jeetje Roosje wat een ontzettend naar nieuws zeg. Dat is misschien toch wel het laatste waar je rekening mee houd. Heel erg verdrietig voor jullie. Leef met je mee.... Huismusje welkom en ja dat klopt wachten is echt verschrikkelijk. Ik heb nog geen wachtweek gehad ik heb pas morgen mijn terug plaatsing maar moest 3 mnd Lucrin spuiten en vond dat echt een eindeloos gewacht. Veel sterkte
Ik heb alle verhalen gelezen vanaf pagina 1. Roosje wat vervelend voor jullie! Ik leef echt met je mee. Lizinlondon. Oh wat spannend! En wat me opvalt is dat de meeste dames echt lang hebben gespoten. Ik ben 24 november begonnen met spuiten (eerste menstruatiedag) met triptofem. En op de 4e dag heb ik gonal f gespoten totdat ze zagen dat er bijna een overstimulatie ontstond en toen moest ik meteen stoppen met de gonal. Een helse punctie gehad. Heb het letterlijk uitgeschreeuwd van de pijn. 7 eitjes, waarvan 6 bevrucht. 1 terug geplaatst en 3 cryo's. Vorige week dinsdag een tp en de 24ste mag ik testen.
@roelien: thnx @lizinlondon: thnx @huismusje: welkom, en de wachtweken zijn waardeloos @esssies: heb je berichtje gelezen, thnx lief van je
Huismusje ik heb zo lang moeten spuiten omdat ik twee cystes in mijn eierstok had en behoorlijk heftige endo. Verder heb ik begrepen dat het nogal afhankelijk is van de planning van een ziekenhuis bizar eigenlijk. Ik vond mijn punctie ook hel, heel barbaars zelfs. Ik denk niet dat ik dat nog eens wil meemaken. Hopelijk lukt het dus gelijk anders ga ik ergens anders heen voor narcose. Nog een vraagje over die bolletjes beetje lastig onderwerp misschien maar brengen jullie die gewoon in met een vinger? Want er staat zo diep mogelijk. En komt het er niet gewoon weer uit? Net als met een zetpil zeg maar. Sorry hoor maar vind het lastig en vanuit het ziekenhuis krijg je ook geen instructies verder. Ik heb dus vanmorgen voor het eerst die bolletjes gezet en jezus wat is het daar vanbinnen pijnlijk. Toch hoop ik uiteraard op een terugplaatsing. Belletje vanaf nu dus wachten het af....