Er is een lichtpuntje: vanochtend de gyn gesproken, ik hoef geen start echo, omdat ik nog nooit een cyste oid heb gehad. Mag vanmiddag al een zak chemicalien ophalen zodat ik in januari weer vol in de IVF kan
Roosje dat is goed nieuws! @ de vraag over de bolletjes. Ik heb van het ziekenhuis een inbrenghulsje meegekregen. Jij niet? Ik heb het misschien 1x geprobeerd met mn vingers maar vond het 10x niks. Dus nu gebruik ik dat buisje en hij gaat er dan wel diep in.
Ohh roosje ..dat is niet leuk en zeker jammer dat ze het niet overleefd hebben. Maar in jan start je dus weer met de volgende ? Huismusje. Succes in de wachtweken pff die vond ik echt zo langsaam gaan maar veel blijven kletsen
Roosje, gaan ze eind december niet dicht dan? Aangezien je een paar keer voor een echo moet gaan enzo.. of zeg ik iets heel stoms?
Ja ze zijn dicht, en ja normaal heb je een start echo, maar de gyn durft het met mij aan dat ik zelfstandig start. Ik heb nu al zoveel gestimuleerde cycli gehad en in november dus de hoge stimulatie voor IVF 1 en nog nooit een cyste of wat dan ook. Dus ik mag starten zonder start echo. 5 januari zit ik vermoedelijk op cd 9, eerst fm hoeft pas op cd 10 ofzo, ik moet wel extra testen of ik zwanger ben, zelfs bij bloed. Want wij hebben uiteraard ons best rond de eisprong gedaan, als backup plan...er is dus een hele kleine kans op een spontane zwangerschap. Ook moet ik 5-1 direct bellen met wanneer ik ongi ben geworden en welke dag ik dan zit.
Ohh oke.. ja ik weet niet hoe het precies werkt met normale cyclysdagen. Dus het is wel mogelijk dat je spontaan zwanger wordt?
Ja wij zijn onverklaard subfertiel. Mijn eerste was spontaan na 8 jaar, dus het kan wel. Ook heb ik in maart en april een positieve test gehad zonder iui....ik denk dat het niet goed gaat als t innestelt, maar heel soms gaat t dus wel goed. Het kan in theorie dus wel.
Oh dat is toch wel fijn! de gedachte dat het wel kan. Ik kan vanwege verkleefde eileiders niet spontaan zwanger worden, wel een domper. maar heb je niet misschien een koude baarmoeder? Ik weet ook niet of je daarin geloofd maar ik denk als je aan acupunctuur gaat doen dat je doorbloeding beter gaat lopen. Of heb je dat al geprobeerd?
Heb voor de iui van m'n zoon acupunctuur gedaan. Is het dan opgelost of moet je weer heen bij een volgende kindje? Want dan ga ik nu een afspraak maken.....
Jaa roosje ik denk dat je weer opnieuw moet beginnen voor accapunctuur ! Ik heb zelf de chinese kruiden een maand gedaan nou echt niet te drinken ! Denk dat ik ook aan accapunctuur ga starten als ik begin met ivf
Hmmmmm ga volgende week maar eens bellen voor een afspraak. Ik heb de symptomen bekeken en wat ik las was vooral koude handen en voeten....ik ga meer thee drinken en eventueel een bouillionnetje tussen de middag. Verder eet ik al veel warme groente, wel een beetje rauwkost erbij. Weinig zuivel en weinig vlees. Zal er zeker naar vragen bij de acupuncturist.
Roosje, ik zou zeer zeker weer een afspraak maken met een acupuncturist. Voorak als het eerder gewerkt heeft bij je zoontje
Ik heb acupuctuur gedaan voor mijn afgelopen poging. Ik wilde voor een nieuwe stimulatie optimale eicellen hebben gezien mijn leeftijd (toen 40). Ook had ik het idee dat de bijwerkingen van de hormonen veel mi der waren maar dat kan ook aan de dosering hebben gelegen. Eerste keer 450 i.e. fostimon (menopur) ivm een onderzoek/studie. Tweede keer 225 i.e. De eerste keer had ik 15 eicellen, 9 embryo's, twee verse tp en maar 1 cryo. De tweede keer 9 eicellen, 7 embryo's, 2 verse tp en 5 cryo's. Het effect van acupunctuur valt niet te bewijzen er zijn zoveel variabelen, maar ik heb wat dit betreft de instelling: niet geschoten is altijd mis en baat het niet dan schaadt het ook niet. Ik wilde voor deze (voor ons laatste) poging alles uit de kast trekken. Als je het qua kosten kan doen, waarom zou je het niet proberen. Dan heb je achteraf nooit de vraag: wat als......
Nee heb helaas in oktober een miskraam gehad met 7 weken. Ik ben nu in afwachting van het terugplaatsen van twee cryo's wat hopelijk gaat plaatsvinen op 2 januari.