Oh Liz wat verdrietig.... Ja weinig informatief he die brieven.kun je echt niets mee. Hier trouwens ook slecht nieuws...testen lopen af. Na 5 minuten nog hageltje wit pas na 10 minuten stond er een vage streep. Voor het geval ik het nog niet begrepen had, bij het afvegen het eerste bruin.....
Hoi dames! Vandaag mijn eerste punctie gehad voor ivf. 11 follikels aangeprikt waarvan er 8 eicellen bruikbaar zijn! dus goede oogst... nu drie spannende dagen... 31 december bellen voor de terugplaatsing. We zijn al twee jaar bezig en 5 iui gehad... ben echt heel benieuwd! nu lekker laten verwennen door ml.... liefs
Oh nee Roosje wat een enorme domper! Ik weet hoe het voelt en dit is echt K**. Ga/Mag je gelijk door met de stimulatie? Damn, wat balen.
kayleigh2007 hartstikke fijn hoor lijkt mij een hele goede score. Hopelijk worden ze lekker bevrucht en krijg je de laatste dag van het jaar top nieuws. Roosje wat onwijs sneu zeg!! Hoe kan dat nou? gaat er iets mis met innesteling misschien? Wel heel verdrietig weer Ik had vandaag ook een Clearblue NIET ZWANGER te pakken. Morgen officiele testdatum lijkt me sterk dat het ineens nog gaat veranderen.
Het kan altijd nog Liz, hoeveel dagen na punctie zit je? Huismusje...hier tsunami ongi....wordt echt niet wat meer
Roosje dag 12 na tp...denk je echt dat het nog kan want die test is voor 1 Ć 2 weken zwanger en zegt NIET zwanger dus ik denk dan dat het niet meer kan. Maar goed ook niet ongesteld.
Hallo Dames Wat een verhalen weer. En eerst dacht ik yes ze zijn zwanger waar daar doen we het voor. En later lees ik dat jullie vet ongi zijn ik leef heel erg met jullie mee. sorry dat ik een tijdje niks van mijn het laten horen. mijn vader heeft een goede week in het ziekenhuis gelegen met een zware longontsteking en als het mee zit mag hij vandaag naar huis. blij van ben dat heen en weer reizen ook wel klaar mee. want ik merk dat de spanning bij mij ook wel begint te stijgen. donderdag over 2 weken gaan we voor de intake. Liefs Roelien
@liz...het was dat de tests afliepen bij mij, had niet mijn typische ongi krampen, los van het feit dat het veel is, heb ik eigenlijk nergens last van. Ja van de deca die ik nu weer lekker mag spuiten. Hoe is is het nu met jou, ergste klap alweer te boven? Mag je gelijk door? @rolien...ja was hier ff dol, helaas allemaal een kater rijker. Hoe is t nu met je papa?
He Roosje ik begrijp er niets meer van vandaag weer een heeeeeel licht streepje te zien? En helemaal geen bloed of ongesteldheid. View attachment 436138
Hoi dames Ben even hier niet meer geweest! Blij dat de feestdagen weer voorbij zijn . Roosje ik werd helemaal blij van jou bericht denk yes !!! Maar ik las verder en zag je andere bericht . Wat ontzettend balen meid. Maar geef de moed niet op he. Lizinlondon ik zie ook toch een licht streepje.. 14 jan bijna in zicht word met de dag zenuwachtiger.
@ lizinlondon: en?????????? @roelien: hoe is het met je vader nu? de rust weergekeerd? @debbi: zenuwe al weer wat onder controle? 28 december gestart met de decapeptyl 30 december gestart met de gonal 300IE. Hier vandaag de eerste fm weer gehad, cd 9...bms een hele keurige 3 laagse structuur van 10mm follikel technisch: links, wat klein spul, allemaal kleiner of gelijk aan 6mm. rechts wat meer kleine kraaltjes te zien, maar alles 6mm en kleiner. Vergelijkbaar met het beeld van IVF 1 op dag 8, dus voor mij niet raar. Maar het wordt weer een lange ronde.
Hoi meiden ja ik ben helaas toch ongesteld geworden. Mocht gelijk door voor de cryo maar wil toch even een maandje rust ik vind het allemaal behoorlijk pittig. Plus ik wil nog een paar kilo afvallen want voel me te zwaar dat kan ook niet goed zijn. Heb veel last van de endo en moet gelijk aan de Lucrin maar ga ik denk ik toch uitstellen want ik wil even helemaal niets. Roosje klinkt goed hoor nog wel flink wat groeiwerk te doen maar best veel follikels dus! Roelien bijna je intake dus! Hoe gaat het verder? Debbie je loopt dan bijna gelijk met Roelien spannend hoor!
Hoi dames. Ik heb 31 dec mijn eerste terugplaatsing gehad... erg spannend. er waren 5 emmy's. Krijgen per broef te horen hoeveel cryos er over blijven Pffff wat een spanning. Hier zijn dw iui's echt niks bij. en door die stomme mutsenballen al zoveel zwangerschap kwaaltjes! Hadden jullie dat ook zo erg? Mn borsten zijn een cupmaat groter en lijkt wel erger te worden Liefs
@kayleigh, ja die utro geeft vreselijk zs kwalen. borsten kriebelen, moe, moe en nog eens moe...echt rommel
Ik ben sinds zaterdag aan het spuiten voor onze eerste ICSI poging. Erg spannend allemaal. Wij zijn al sinds 2011 bezig, maar dit is het eerste wat de mmm ons nu brengt. Spannend dus...
Oefff vandaag zware dag axhter de rug.. op de dag van de terugplaatsing is onze oom overleden.. veel te vroeg..... zo oneerlijk .. Hier voel k wat geblub lijkt t wel. .. maarja we hopen allemaal dat t raak is. .. eind vd week weten we meer..