Hallo ik heb een angelsound tekoop, gekocht bij de kijkshop voor 45 Ik had er veel baat bij in de tijd dat ik me kindje nog niet voelde...Gebruik hem nu niet meer omdat me kindje duidelijk aanwezig is Ik wil er graag 30 voor hebben... Dus wie hem wil... ik hoor het wel. Groetjes jantina!
Hoi Jantina, Ik heb eventueel interesse. Ik vraag me alleen af hoe het in de praktijk is: kun je het goed horen (daarmee bedoel ik mijn angst dat je zelf het hartje niet kunt vinden en dan alsnog in de stress schiet...) Liefs Pienie
Ik heb hier totaal geen last van gehad, heb het dan ook elke keer gehoord als ik ging luisteren, maar had wel in mijn achterhoofd dat het(vooral in het begin) erg diep kan liggen en je het dus echt niet hoord.... dan probeer je het gewoon later weer opnieuw. Mij is het in iedergeval steeds gelukt. soms luisterde ik er wel een half uur naar... gewoon een grappig gehoor.. soms gaat het weg, en hup 2 tellen later is het er weer vooral met een actief kindje. Ik zelf heb 2 miskramen gehad en ken de onzekerheid maar altegoed Ik heb echt onwijs veel baat bij de angelsound gehad, steeds toch weer even een bevestiging van...........heeejjjj het is er gelukkig nog! Dus ik hoor het wel.
ik hoorde het met 12 weken al heel erg duidelijk... wel wat zachter als nu maar eeb baby hartje herken je uit duizenden! net de sneltrein maar dat zul jij wel weten, je hebt er immers al een kindje.
Is ie nog te koop? Zo ja, dan heb ik serieus interesse. Is het zo één met een koptelefoon? Zit er ook een kabel bij om het op te kunnen nemen?
Hoi Jantina, is de angelsound nog te koop? Ben errug geïnteresseerd! En zo ja in welke plaats woon je? Zou 'm dan nl graag persoonlijk op komen halen! Groetjes, legally_blond
Ik heb hem inmiddels getelebankierd je moet hem binnen een hele korte tijd hebben nu nog een paar weken meer zwanger hahaha